Litt klær, kjoler og sånn som jeg likerHva fikk du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt klær, kjoler og sånn som jeg likerHva fikk du?
Høres ut som en god beslutning hos din mor! Håper din mormor får det.NeiMen mamma prøver å få hun på langtidsopphold, er mer bak det enn bare dette
Så hun hadde hatt det bedre der enn å ligge hjemme hele dagen
![]()
Høres ikke bra utBare trøtt og sliten.. Da fryser jeg veldig..
Helt sant. Ser det en del i jobben som sykepleier også:-/. Og ikke alltid lett å motivere dem til å være med ut hellerNei er ikke bare bareJa det er gjerne slik med de eldre
![]()
De som kan slikt sider sol fra fredag.Håper det snur snart hos dere![]()
De klarer seg mine også, men jeg har tre...Jepp jeg og. Mi har ikke mangel på strikkaklær iallefall![]()
Motsatt av her da, her skal bli bedre. Men ikke sånn varmeHer er det nå veldig varmt25 igår og 20 idag! Men de melder lite dårligere frem mot helgen
Onsdag er fast fotballtrening her.Her dro kb På trening eller sånn samling for de som vil..
Ja, da kan jeg se det ikke er like braBor i troms fylke. Så langt nord![]()
Det gjør jeg aldriHehe, nei vi må ikke ta sorgene på forskudd![]()
Nope er vel som før,de må lyse ut men har egentlig ansatt noenOg ikke hørt noe?![]()
Ser den jaJa nå krysser jeg fingrene for at han går før lillebror kommer i sommer. Ikke lett å bære på en ca 11kg gutt som ikke vil sitte i vogn og som jeg ikke vil la krype overalt (f.eks gulvet på kjøpesenter osv)
Nei det gr ikkeHar fått med meg dette, men gi aldri opp![]()
Elsker våren jegJoa har gjort det vi også men elsker sommer så nyter hver dag jeg kan![]()
Det er instillingen man må haNei det gr ikke
Tror jeg må få mamma til å strikke en sånn til lille å når hun blir litt størreTakkgleder meg til å se frøkna i den
![]()
Høres bra utLitt klær, kjoler og sånn som jeg liker) gavekort på barnebutikk, og ei kjempe stor bleiekake med masse snacks. Mye hjemmestrikk