Ja var detEr du ferdig for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var detEr du ferdig for dagen?
Godt å ha en dato å forholde seg tilPå vei hjem fra sykehuset.
Jeg har fått time til igangsetting på mandag, noe som føles helt greit da jeg nesten fikk litt tårer i øynene på vei inn til sykehuset i dag. Jeg sliter litt med denne dårlige samvittigheten ovenfor min "Lille" MJ som er så vant til å ha foreldrene for seg selv. Jeg og hun har jo vært store deler av livet alene siden mannen jobber borte så mye som han gjør.
Så da er det greit med 6 dager å bare være oss
Hvis ting ikke skjer selv da,vel og merke.
Jeg tar i uke 29,mannen 30Kan bli behov for det også
Når tar dere ferie?
Skulle til negldame, klippe T, kjøpe linser og en tur i lekebutikkenHva skal dere i byen?
Så trist å høreTakk. Spiralen er ute og prøvene er tatt. Men må ha ny time i slutten av august da vi måtte avbryte idag. Besvimte dumme angst som tok overhånd. Så vi avbrøt hele greia
Høres deilig ut også detGod dag
Her sitter jeg på balkongen å strikker heldress til lillebror I solen, deilig
Tror er har funnet ut at jeg må slutte å drikke vann på jobb..Det er bra
Så reklamen om vikinglotto potten
Kjente den ja..
Nei. Egentlig ikke.
Fikk tatt celleprøvene. De gikk fint
Men besvimte litt etter spiralen var tatt ut og han skulle kjenne på livmora.
Så ny time i slutten av august for sjekken jeg skulle ta idag egentlig
Så kjedelig!!! Skal dere prøve siden spiralen er ute?Takk søta blir bare irritert over at det skal være sånn. Det er jo bare gyn undersøkelse. Det skal være enkelt.
Nå sitter jeg og bare gruer meg til jobb for jeg føler meg ræva og har mensensmerter etter uttaket av spiralen. Tåra presser stadig på
Godt å ha time om ikke annet, kan tenke meg bare det hjelper litt på også får du nyte de siste dagene til MJ som alenebarn, hun kommer nok også til å storkose seg som storesøster ❤På vei hjem fra sykehuset.
Jeg har fått time til igangsetting på mandag, noe som føles helt greit da jeg nesten fikk litt tårer i øynene på vei inn til sykehuset i dag. Jeg sliter litt med denne dårlige samvittigheten ovenfor min "Lille" MJ som er så vant til å ha foreldrene for seg selv. Jeg og hun har jo vært store deler av livet alene siden mannen jobber borte så mye som han gjør.
Når er/var termin? Godt å ha en dato. Skjønner tankene på slutten men det blir bra å få dele foreldrene med søskenPå vei hjem fra sykehuset.
Herlig daSå deilig å gjøre ingenting
Jeg har vært på en runde med 8 åringen idag negldame på meg, klippet håret hans, litt shopping
Haha, ja for jeg er jo råkulHehe, han er jo sønnen din
Gjorde nok detKanskje han trengte det mest
Greit å ha fått en dag å forholde seg tilPå vei hjem fra sykehuset.
Veldig kjipt like blek som før ferien...Det er kjedelig ja:/
Hvor skaldu?Godt med litt kos før man skal gå igjen