Juni - skravletråden

På vei hjem fra sykehuset.
Jeg har fått time til igangsetting på mandag, noe som føles helt greit da jeg nesten fikk litt tårer i øynene på vei inn til sykehuset i dag. Jeg sliter litt med denne dårlige samvittigheten ovenfor min "Lille" MJ som er så vant til å ha foreldrene for seg selv. Jeg og hun har jo vært store deler av livet alene siden mannen jobber borte så mye som han gjør.
Så da er det greit med 6 dager å bare være oss :)
Hvis ting ikke skjer selv da,vel og merke.
Godt å ha en dato å forholde seg til

Godt med litt kos før man skal gå igjen :)

God dag :)
Her sitter jeg på balkongen å strikker heldress til lillebror ;) I solen, deilig
Høres deilig ut også det :)
Hadde planer om å ta frem sysakene tidligere idag, men fant ut at jeg kan vente til torsdag ;)

Nei. Egentlig ikke.
Fikk tatt celleprøvene. De gikk fint
Men besvimte litt etter spiralen var tatt ut og han skulle kjenne på livmora.
Så ny time i slutten av august for sjekken jeg skulle ta idag egentlig
Takk søta ❤️ blir bare irritert over at det skal være sånn. Det er jo bare gyn undersøkelse. Det skal være enkelt.

Nå sitter jeg og bare gruer meg til jobb for jeg føler meg ræva og har mensensmerter etter uttaket av spiralen. Tåra presser stadig på
Så kjedelig!!! Skal dere prøve siden spiralen er ute? :D

Jeg har fått time til igangsetting på mandag, noe som føles helt greit da jeg nesten fikk litt tårer i øynene på vei inn til sykehuset i dag. Jeg sliter litt med denne dårlige samvittigheten ovenfor min "Lille" MJ som er så vant til å ha foreldrene for seg selv. Jeg og hun har jo vært store deler av livet alene siden mannen jobber borte så mye som han gjør.
Godt å ha time om ikke annet, kan tenke meg bare det hjelper litt på også får du nyte de siste dagene til MJ som alenebarn, hun kommer nok også til å storkose seg som storesøster ❤

Når er/var termin? Godt å ha en dato. Skjønner tankene på slutten men det blir bra å få dele foreldrene med søsken ;) ❤️

Så deilig å gjøre ingenting:D
Jeg har vært på en runde med 8 åringen idag:) negldame på meg, klippet håret hans, litt shopping:)
Herlig da :)
Måtte sette på tven og nesten så jeg begynte å finne på noe å gjøre for blir fort kjedelig også :p

Greit å ha fått en dag å forholde seg til:)
Tenk 6 dager igjen, max, før du har to flotte jenter❤️

Imorgen har mannen fri og snuppa også så lurer på hva de skal finne på ;)
Mannen har lovet snuppa jo nye kjoler til eid som er på tirsdag eller onsdag (de er litt uenige enda), men skal mannen få tid til å kjøpe kjolene med snuppa må det nesten være imorgen eller lørdag

Back
Topp