Jeg sovnet i solen med strikkepinnene på fangetHøres deilig ut også det
Hadde planer om å ta frem sysakene tidligere idag, men fant ut at jeg kan vente til torsdag
Ja best å vente til juli Hva har du tenkt å sy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sovnet i solen med strikkepinnene på fangetHøres deilig ut også det
Hadde planer om å ta frem sysakene tidligere idag, men fant ut at jeg kan vente til torsdag
Kan vi ikke dele da?Den potten er min! Trenger den sårt!
Er det noe med vannet eller bare settingen?Tror er har funnet ut at jeg må slutte å drikke vann på jobb..
Kjenner at jeg slapper litt mer av i kroppen nå etter å ha den datoen og forholde meg til, MJ er et vanedyr hun liker å få beskjed om ting på forhånd så da er det greit at vi kan fortelle henne at på mandag skal farmor hente i barnehagen og mamma og pappa kommer ikkke hjem før lillesøster kommer. Det føles så greit ut for megGodt å ha time om ikke annet, kan tenke meg bare det hjelper litt på også får du nyte de siste dagene til MJ som alenebarn, hun kommer nok også til å storkose seg som storesøster ❤
Joda, det blir nok detNår er/var termin? Godt å ha en dato. Skjønner tankene på slutten men det blir bra å få dele foreldrene med søsken
Råkul og hot var det ikke det jeg fant ut her om dagenHaha, ja for jeg er jo råkul
Oi, det er rart å tenke på det ♡Greit å ha fått en dag å forholde seg til
Tenk 6 dager igjen, max, før du har to flotte jenter
Vi har en pinscherHøres ut som en deilig dag
Hva slags hund har dere?
Får handle til deg selv neste gangGjorde nok det
Ingen forhåpninger om å bli brun i år heller jeg i alle fallVeldig kjipt like blek som før ferien...
Var akkurat det jeg gjorde joGå å legg deg nå
Hva skal du i byen?Jeg har klipt gress, ryddet ute , satt på en vask og nå skal jeg snart til byen
Skjønte det snuppaJa var det jeg mente
Random quote.Så moro, kos deg masse
Joda, det blir nok det
Termin er 9 juli.
Ja men begynte å bli overtrøtt da han sovnet så hadde nok blitt skikkelig overtrøtt hadde jeg holdt han våken lengerDet var tidlig å bli trøtt
Ja vil tro detJa, det er ikke noe gøy :/ men det går seg vel til
Nei.. ikke morro på tvangHadde ikke orket å prøve engang
God kveld.. godt med kos... vi er på tur hjem.. kommet oss i ferje køa og ser vi ikke kommer med denne turen :/Godt med litt kos før man skal gå igjen
Den jeg også har lyst påHar denne. En snor går kjapt
Vis vedlegget 184671