Helt toppFin dag det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt toppFin dag det
Paddeflat i sofa med mobil blir aldri kjedeligHerlig da
Måtte sette på tven og nesten så jeg begynte å finne på noe å gjøre for blir fort kjedelig også
Så koselig med fridag tipper snuppa er i hundre over nye kjoler!Imorgen har mannen fri og snuppa også så lurer på hva de skal finne på
Mannen har lovet snuppa jo nye kjoler til eid som er på tirsdag eller onsdag (de er litt uenige enda), men skal mannen få tid til å kjøpe kjolene med snuppa må det nesten være imorgen eller lørdag
Ja det er veeeeldig stille3 t siden jeg var her og kun to sider
Litt terapi i bassenget da Hvil godt nåBare en uke dessverre.
Får hvilt nå.
Bekkenet svikter så blir ikke med til Legoland i morgen, men går i babybassenget på Lalandia med lille U
Nye shortser, bukse og T-skjorteHva fikk han?
Sliten liten tass daMini var tydelig trøtt idag. Var skikkelig trøtt allerede 16.30 og begynte å bli overtrøtt i 17.30 tiden. Sovnet rett før kl 6
Men bedre enn ingenting som det er herFor lite for min del
Passer meg bra så klarer jeg å holde meg på topp 20Ja det er veeeeldig stille
Oi, det var litt av en pottDen viser hvor mye det er i potten i morgen og tallet bare stiger og stiger 408 mill
Jo, du finner på mye rartRåkul og hot var det ikke det jeg fant ut her om dagen
Heldige duuu!Oi, det er rart å tenke på det ♡
De er søteVi har en pinscher
Det var det virkeligJa det er veeeeldig stille
Ja det er santMen bedre enn ingenting som det er her
Da var han vel fornøydNye shortser, bukse og T-skjorte
Jepp, en gang jeg er aleneFår handle til deg selv neste gang
Det lar seg rett og slett ikke gjøreIngen forhåpninger om å bli brun i år heller jeg i alle fall
Har sittet her inne sånn nogenlunde og ikke vært mye til skravling... Nå skal jeg selv gå å legge megDet var det virkelig