Helt toppFin dag det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt toppFin dag det
Paddeflat i sofa med mobil blir aldri kjedeligHerlig da![]()
Måtte sette på tven og nesten så jeg begynte å finne på noe å gjøre for blir fort kjedelig også![]()
Så koselig med fridagImorgen har mannen fri og snuppa også så lurer på hva de skal finne på![]()
Mannen har lovet snuppa jo nye kjoler til eid som er på tirsdag eller onsdag (de er litt uenige enda), men skal mannen få tid til å kjøpe kjolene med snuppa må det nesten være imorgen eller lørdag
Ja det er veeeeldig stille3 t siden jeg var her og kun to sider
Litt terapi i bassenget daBare en uke dessverre.
Får hvilt nå.
Bekkenet svikter så blir ikke med til Legoland i morgen, men går i babybassenget på Lalandia med lille U
Nye shortser, bukse og T-skjorteHva fikk han?
Sliten liten tass daMini var tydelig trøtt idag. Var skikkelig trøtt allerede 16.30 og begynte å bli overtrøtt i 17.30 tiden. Sovnet rett før kl 6![]()
Men bedre enn ingenting som det er herFor lite for min del![]()
Passer meg bra så klarer jeg å holde meg på topp 20Ja det er veeeeldig stille
Oi, det var litt av en pottDen viser hvor mye det er i potten i morgen og tallet bare stiger og stiger408 mill
![]()
Jo, du finner på mye rartRåkul og hot var det ikke det jeg fant ut her om dagen![]()
Heldige duuu!Oi, det er rart å tenke på det ♡
De er søteVi har en pinscher![]()
Det var det virkeligJa det er veeeeldig stille
Ja det er santMen bedre enn ingenting som det er her![]()
Da var han vel fornøydNye shortser, bukse og T-skjorte![]()
Jepp, en gang jeg er aleneFår handle til deg selv neste gang![]()
Det lar seg rett og slett ikke gjøreIngen forhåpninger om å bli brun i år heller jeg i alle fall![]()
Har sittet her inne sånn nogenlunde og ikke vært mye til skravling... Nå skal jeg selv gå å legge megDet var det virkelig