Stakkar deg ♡♡ syns du var flink som klarte det du klarte jeg.Er hjemme nå. Spiral ute og prøvene tatt. Men ny time om to mnd da vi måtte avbryte resten av timen.
Angsten tok overhånd og jeg besvimte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkar deg ♡♡ syns du var flink som klarte det du klarte jeg.Er hjemme nå. Spiral ute og prøvene tatt. Men ny time om to mnd da vi måtte avbryte resten av timen.
Angsten tok overhånd og jeg besvimte...
Takk søta blir bare irritert over at det skal være sånn. Det er jo bare gyn undersøkelse. Det skal være enkelt.Stakkar deg ♡♡ syns du var flink som klarte det du klarte jeg.
Kanskje han trengte det mestMest klær til ham
Så spennendePå vei hjem fra sykehuset.
Jeg har fått time til igangsetting på mandag, noe som føles helt greit da jeg nesten fikk litt tårer i øynene på vei inn til sykehuset i dag. Jeg sliter litt med denne dårlige samvittigheten ovenfor min "Lille" MJ som er så vant til å ha foreldrene for seg selv. Jeg og hun har jo vært store deler av livet alene siden mannen jobber borte så mye som han gjør.
Så da er det greit med 6 dager å bare være oss
Hvis ting ikke skjer selv da,vel og merke.
Håper jo på det men nå har halve ferien min gått uten det store sommerværetMå jo nesten få litt godt vær da
I alle fall når hele ferien tilbringes i Norge. Hvis ikke blir det en lang høst:/
Så deilig å gjøre ingentingGod dag damer
Hva gjør dere idag?
Her gjør jeg absolutt ingen ting
Håper hun etterhvert er i form til håndarbeid igjenJa. Brodere er hun god på.
Nå holder hun på med bunad til min svigerinne. Og har bedt om at vi kjøper inn til jentene etterhvert så kan hun ta dem fortløpende. Mens hun har det i fingrene og har helse til det. Sånn bortsett fra at akkurat nå er ikke helsa helt der da....
Høres ut som en deilig dagHar gått tur i skogen med hunden. Skal stelle litt i Hagen nå før jeg henter i Bhg
Ai ai. slitsomt.Ekstremt trøtt etter elendig natt
Gyn time senere med prøvetaking og ut med spiral, sjekk av "systemet" mitt der og senvakt. Så kunne vært bedre. Enn dere?
Vi har koset oss masseSå bra det hørtes ut som en grei dag
Det er kjedelig ja:/Håper jo på det men nå har halve ferien min gått uten det store sommerværet
Blir jo trøtt av såntJa.. hvis ikke hadde jeg vært helt skutt.. kjenner jeg er litt trett i dag
Den har jeg ikke sett?Så reklamen om vikinglotto potten
Kjente den ja..
Håper du får en fin vaktBare å forberede seg. Jobb om en time
Huff da?! fordi du synes det er ubehagelig?Nei. Egentlig ikke.
Fikk tatt celleprøvene. De gikk fint
Men besvimte litt etter spiralen var tatt ut og han skulle kjenne på livmora.
Så ny time i slutten av august for sjekken jeg skulle ta idag egentlig
Ja, det er ganske kjektHihi, greit dere har samme interesse da
Har vært på jobbGod morgen
Hva skal dere i dag jenter?
Det må nok vi også..må alltid ha håp
Pakker nok med ull også da
Kan bli behov for det ogsåDet må nok vi også..