Juni - skravletråden

Er hjemme nå. Spiral ute og prøvene tatt. Men ny time om to mnd da vi måtte avbryte resten av timen.

Angsten tok overhånd og jeg besvimte...
Stakkar deg ♡♡ syns du var flink som klarte det du klarte jeg.

Stakkar deg ♡♡ syns du var flink som klarte det du klarte jeg.
Takk søta ❤️ blir bare irritert over at det skal være sånn. Det er jo bare gyn undersøkelse. Det skal være enkelt.

Nå sitter jeg og bare gruer meg til jobb for jeg føler meg ræva og har mensensmerter etter uttaket av spiralen. Tåra presser stadig på

På vei hjem fra sykehuset.
Jeg har fått time til igangsetting på mandag, noe som føles helt greit da jeg nesten fikk litt tårer i øynene på vei inn til sykehuset i dag. Jeg sliter litt med denne dårlige samvittigheten ovenfor min "Lille" MJ som er så vant til å ha foreldrene for seg selv. Jeg og hun har jo vært store deler av livet alene siden mannen jobber borte så mye som han gjør.
Så da er det greit med 6 dager å bare være oss :)
Hvis ting ikke skjer selv da,vel og merke.

På vei hjem fra sykehuset.
Jeg har fått time til igangsetting på mandag, noe som føles helt greit da jeg nesten fikk litt tårer i øynene på vei inn til sykehuset i dag. Jeg sliter litt med denne dårlige samvittigheten ovenfor min "Lille" MJ som er så vant til å ha foreldrene for seg selv. Jeg og hun har jo vært store deler av livet alene siden mannen jobber borte så mye som han gjør.
Så da er det greit med 6 dager å bare være oss :)
Hvis ting ikke skjer selv da,vel og merke.
Så spennende :)
Da har du en dato du kan forholde deg til. Satse på at det skjer av seg selv før den tid da:)

Ja. Brodere er hun god på.

Nå holder hun på med bunad til min svigerinne. Og har bedt om at vi kjøper inn til jentene etterhvert så kan hun ta dem fortløpende. Mens hun har det i fingrene og har helse til det. Sånn bortsett fra at akkurat nå er ikke helsa helt der da....
Håper hun etterhvert er i form til håndarbeid igjen:)
Flott å få bunad da!

Nei. Egentlig ikke.
Fikk tatt celleprøvene. De gikk fint
Men besvimte litt etter spiralen var tatt ut og han skulle kjenne på livmora.
Så ny time i slutten av august for sjekken jeg skulle ta idag egentlig
Huff da?!:( fordi du synes det er ubehagelig?

Back
Topp