Nei men i alle dagerPlanlegge samboers 30 års dag med noen venner av han. Føler meg totalt overkjørt, så nå trekker jeg meg fra hele greia.
Hvorfor ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men i alle dagerPlanlegge samboers 30 års dag med noen venner av han. Føler meg totalt overkjørt, så nå trekker jeg meg fra hele greia.
Godt han sier i fra daJa, pappa er absolutt viktig for mamma, uten ham hadde hun ikke kunnet bo i huset, det er det ikke tvil om.
I dag er hun utskrevet. Sms fra pappa lød "utslitt. Ønsker ikke besøk i dag"
Gikk det greit?Venter på gynkontoret nå. Gruer meg maks
Vært på jobbGod dag damer
Hva gjør dere idag?
Her gjør jeg absolutt ingen ting
2 uker sammen jaDa har dere sikkert ferie samtidig dere?
Ble dårlig med tid. Skal spise snart og så blir det å kjøre hjem...Litt tid Presser det inn
Ja, lever i håpet... men blir aldri noeI know Lov å drømme da
Kjekt å vite når ting skjer da den samvittigheten er værst. :/På vei hjem fra sykehuset.
Jeg har fått time til igangsetting på mandag, noe som føles helt greit da jeg nesten fikk litt tårer i øynene på vei inn til sykehuset i dag. Jeg sliter litt med denne dårlige samvittigheten ovenfor min "Lille" MJ som er så vant til å ha foreldrene for seg selv. Jeg og hun har jo vært store deler av livet alene siden mannen jobber borte så mye som han gjør.
Så da er det greit med 6 dager å bare være oss
Hvis ting ikke skjer selv da,vel og merke.
Så bra har koset oss mye her også.. skal spise mat om 10 minVi har koset oss masse
Gikk fintKrysser fingrene for det.
Ikke så mye hvile..Du får hvile litt på dagen
Kanskje. Men skal ut med jobben så skeptiskBlir tidlig kvelden da?
Håper det blir bedre med litt aktivitet, og ikke verre ♡Takk søta blir bare irritert over at det skal være sånn. Det er jo bare gyn undersøkelse. Det skal være enkelt.
Nå sitter jeg og bare gruer meg til jobb for jeg føler meg ræva og har mensensmerter etter uttaket av spiralen. Tåra presser stadig på
Ja, det syns jeg også er greit, for jeg tærer på de siste styrkene. Jeg håper det skjer selv jeg også, men kjenner at disse dagene med ei forkjølet MJ er godtSå spennende
Da har du en dato du kan forholde deg til. Satse på at det skjer av seg selv før den tid da
Ja, det er ikke noe gøy :/ men det går seg vel tilKjekt å vite når ting skjer da den samvittigheten er værst. :/
Hadde ikke orket å prøve engangGal vet jeg ikke, men er jo mulig.. men kanskje litt lite fart i går til det
Kos deg på jobbBare å forberede seg. Jobb om en time
Fin dag detJeg og storebror har vært hos negldame, klipt gutten og litt shopping
Det er braGikk fint
Hysj på deg nå, tiden gor tregtJa, mi er 4 år, og det var i går jeg hadde henne enda meg fra sykehuset kjennes det ut som