Juni - skravletråden

Ja, pappa er absolutt viktig for mamma, uten ham hadde hun ikke kunnet bo i huset, det er det ikke tvil om.

I dag er hun utskrevet. Sms fra pappa lød "utslitt. Ønsker ikke besøk i dag"
Så bra hun har fått komme hjem:)
Håper litt fred og ro gjør susen..

Ble brått mer akutt med rørlegger.

"du, det er vått her"
Forran vaskemaskinen
Jeg mistenker at ut-røret er tett og ikke klarer svelge unna, kanskje?

Mannen tømmer rommet (merkelig hvor fult et bitte lite rom klarer å bli) for løse ting og fastslår at rørene ved hovedstoppekrana er våte. Liksom hovedinntaket av vann.

Da hjelper det ikke å stake ut hår av avløpet....

Det er ikke helt dagen å ringe pappa heller. Ikke at han er rørlegger heller for den del.
Må ringe rørleggersentralen. Sier mannen. Og forsvinner ut.

Jaja. Det ordner ser vel.

Jeg får mate babyen som våknet og deretter rydde bort lasset av klær som er rene, rett utenfor vaskerommet jeg.
Oi, håper dere får fikset det fort:rolleyes: kjedelig når sånt skjer...

Håper det gikk fint:)
Takk. Spiralen er ute og prøvene er tatt. Men må ha ny time i slutten av august da vi måtte avbryte idag. Besvimte :( dumme angst som tok overhånd. Så vi avbrøt hele greia

Haha nei de har ikke barn :p gleder meg litt til den dagen de får barn så kan jeg ta igjen litt med kommentarene de kom med.
Eks da J var 4 uker gammel foreslo de at vi skulle gå på fridays å spise på kvelden :p fridays en fredag kveld? Høy musikk :p
"Men hun kan jo bare sove i vognen?babyr sover jo hele tiden"

Haha "skal vi dra på konsert? Babyn kan sove utenfor i vognen" deen hadde jeg glatt brukt som payback ;) ja jeg er litt ond.
Hehe, med slike mennesker kan man være litt ekle med, så lenge man ikke er slem ;)

Nei. Egentlig ikke.
Fikk tatt celleprøvene. De gikk fint
Men besvimte litt etter spiralen var tatt ut og han skulle kjenne på livmora.
Så ny time i slutten av august for sjekken jeg skulle ta idag egentlig
Oi, det er jo ikke bra (er vel ikke vanlig å svime av?) shit.. Kom du deg trygt hjem da?
Bare å forberede seg. Jobb om en time
Er det lurt å dra på jobb nå da?

Håper du er ferdig nå og at det gikk bedre enn du tenkte :)
Er hjemme nå. Spiral ute og prøvene tatt. Men ny time om to mnd da vi måtte avbryte resten av timen.

Angsten tok overhånd og jeg besvimte...

Oi, det er jo ikke bra (er vel ikke vanlig å svime av?) shit.. Kom du deg trygt hjem da?

Er det lurt å dra på jobb nå da?

Er nok ikke vanlig, men vet ikke hvor uvanlig det er. Har utvikla angst mot smerter under gyn undersøkelser etter de plutselig tok en skrapeprøve øverst i livmora mi seks uker etter ks i fjor. Besvimte av ubehaget og smertene da.

Så fikk jeg smerter idag når han nappa ut spiralen og ubehaget som minte meg akkurat om de i fjor. Og da tok bare angsten over. Svartnet for meg :( måtte være der lenge før jeg fikk kjøre hjem

Må på jobb. Har vakt ikveld og de kan ikke være uten tredje pers der.

Back
Topp