Takk for det vakreHa en fin dag snuppa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det vakreHa en fin dag snuppa
Jeg og storebror har vært hos negldame, klipt gutten og litt shoppingTakk søte du
Hva skal du i dag?
Plutselig sitter hun også selv.Mi er jo bare seks mnd.
De to eldste bader selv, selvsagt
Så bra hun har fått komme hjemJa, pappa er absolutt viktig for mamma, uten ham hadde hun ikke kunnet bo i huset, det er det ikke tvil om.
I dag er hun utskrevet. Sms fra pappa lød "utslitt. Ønsker ikke besøk i dag"
Oi, håper dere får fikset det fort kjedelig når sånt skjer...Ble brått mer akutt med rørlegger.
"du, det er vått her"
Forran vaskemaskinen
Jeg mistenker at ut-røret er tett og ikke klarer svelge unna, kanskje?
Mannen tømmer rommet (merkelig hvor fult et bitte lite rom klarer å bli) for løse ting og fastslår at rørene ved hovedstoppekrana er våte. Liksom hovedinntaket av vann.
Da hjelper det ikke å stake ut hår av avløpet....
Det er ikke helt dagen å ringe pappa heller. Ikke at han er rørlegger heller for den del.
Må ringe rørleggersentralen. Sier mannen. Og forsvinner ut.
Jaja. Det ordner ser vel.
Jeg får mate babyen som våknet og deretter rydde bort lasset av klær som er rene, rett utenfor vaskerommet jeg.
Håper det gikk fintVenter på gynkontoret nå. Gruer meg maks
Mest klær til hamHva shopper dere i dag da?
Takk. Spiralen er ute og prøvene er tatt. Men må ha ny time i slutten av august da vi måtte avbryte idag. Besvimte dumme angst som tok overhånd. Så vi avbrøt hele greiaHåper det gikk fint
Vi gjorde detDet kan dere vel gjøre
Litt tid Presser det innBlir ikke så mye tid til strikking i dag.
I know Lov å drømme daJaaa men vinner jo aldri noe.
Hehe, med slike mennesker kan man være litt ekle med, så lenge man ikke er slemHaha nei de har ikke barn gleder meg litt til den dagen de får barn så kan jeg ta igjen litt med kommentarene de kom med.
Eks da J var 4 uker gammel foreslo de at vi skulle gå på fridays å spise på kvelden fridays en fredag kveld? Høy musikk
"Men hun kan jo bare sove i vognen?babyr sover jo hele tiden"
Haha "skal vi dra på konsert? Babyn kan sove utenfor i vognen" deen hadde jeg glatt brukt som payback ja jeg er litt ond.
Hehe, han er jo sønnen dinJepp det er han
Håper du er ferdig nå og at det gikk bedre enn du tenkteVenter på gynkontoret nå. Gruer meg maks
Oi, det er jo ikke bra (er vel ikke vanlig å svime av?) shit.. Kom du deg trygt hjem da?Nei. Egentlig ikke.
Fikk tatt celleprøvene. De gikk fint
Men besvimte litt etter spiralen var tatt ut og han skulle kjenne på livmora.
Så ny time i slutten av august for sjekken jeg skulle ta idag egentlig
Er det lurt å dra på jobb nå da?Bare å forberede seg. Jobb om en time
Er hjemme nå. Spiral ute og prøvene tatt. Men ny time om to mnd da vi måtte avbryte resten av timen.Håper du er ferdig nå og at det gikk bedre enn du tenkte
Forrige gang ga jeg bort ei hunnkatt som viste seg å være hannkattJa det er ikke så enkelt
Ja, mi er 4 år, og det var i går jeg hadde henne enda meg fra sykehuset kjennes det ut somEr hele 4 år til
Er du ferdig for dagen?Takk for det vakre
Oi, det er jo ikke bra (er vel ikke vanlig å svime av?) shit.. Kom du deg trygt hjem da?
Er det lurt å dra på jobb nå da?