Juni - skravletråden

God morgen :)
Hva skal dere i dag jenter? :)
Ifølge gjennomgangen av dagen jeg hadde med mannen i morges.

Han skal på et møte klokka sju
Altså skal jeg legge alle ungene.

Før den tid skal jeg dusje.

Veldig mye planer. Ikke sant?

(sksl sikkert trille tur med lillejenta etterhvert, og ellers har vi eldstemann hjemme i dag)

Ja.

Særlig fordi, de to eldste har hver sin, men med samme nisse på. Ulike motiver og ulik posisjon, men det er nok samme designer. Det er samme nissen, ansiktet, selv om det er snudd en annen vei ser vi det er samme.

Og det er en veldig fin nisse. Og sliter med å finne en som er like fin...
Håper rette nissen dukker opp:)

Ifølge gjennomgangen av dagen jeg hadde med mannen i morges.

Han skal på et møte klokka sju
Altså skal jeg legge alle ungene.

Før den tid skal jeg dusje.

Veldig mye planer. Ikke sant?

(sksl sikkert trille tur med lillejenta etterhvert, og ellers har vi eldstemann hjemme i dag)
Ha ha ikke så mye, men er jo nok med 2 barn i hus :)

Høres greit ut ;)

Hehe, blir så uvant med en gang noen får nytt bilde :p Men syns det du valgte er veeeldig fint :D Digger det!

Tror du ikke jeg leita meg ihjel etter den musikkvideoen i går? Fant den ikke, men lurer på om den er på Tidal?
Helt syyyk video virker det som :o
Den videon ble sluppet på samme tv kanal som Kardashians går på E eller noe :p jeg har lett meg ihjel sjæl.

Ja jeg er litt glad i supermario :D haha!

Planlegge samboers 30 års dag med noen venner av han. Føler meg totalt overkjørt, så nå trekker jeg meg fra hele greia.

Vi er flere som er spente på det, du bør egentlig snart føde så du kan begynne å bli bedre
Koselig å høre :)
Jeg håper på det selv også, utmattende å gå sånn her.

Den videon ble sluppet på samme tv kanal som Kardashians går på E eller noe :p jeg har lett meg ihjel sjæl.

Ja jeg er litt glad i supermario :D haha!
Ja okei, hmmm, kanskje jeg skal spørre min amerikanske venn om han kan hjelpe meg å finne den ;)

Nææmen, ennå en lik ting vi har :D Digger det jeg ååå;) Men er litt glad i Daisy jeg da ;)

Planlegge samboers 30 års dag med noen venner av han. Føler meg totalt overkjørt, så nå trekker jeg meg fra hele greia.
Det høres ikke noe særlig ut. Syns du ikke det er greit må du si fra kjære deg.

Back
Topp