Mamma har snakket om å sette inn rett fjes og fikse litt på klærene på en vi fant....Håper rette nissen dukker opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma har snakket om å sette inn rett fjes og fikse litt på klærene på en vi fant....Håper rette nissen dukker opp
Jeg jobber på fakturaavd da, så her tror jeg det ikke er så høye krav, må være nogenlunde god med tall.. Vgs må man ha vil jeg tro om man skal søke på denne avd Men de andre avdelingene som forvaltning, regnskap, forsikring, banken, medlem, hr (ja det er en del avd) Så kan det være krav til høyere utdannelse Jeg er utdannet idrettspedagog (noe som er lang ifra det jeg holder på med nå). men har bachlor i det da Krav på litt høyere lønn også når man har en form for høyere utdannelse..Hihi, er det forresten noen utdannelse en må ha for å få en jobb som din?
Stell litt i og rundt husetGyn og jobb idag. Enn du?
Så koseligVi skal ha svigers på middagsbesøk
Du da?
Haha nei de har ikke barn gleder meg litt til den dagen de får barn så kan jeg ta igjen litt med kommentarene de kom med.Virkelig kjedelig når det blir sånn.
Disse andre menneskene, som man skulle tro var voksne , har de ikke barn?
Jepp det er hanKuleste gutten i gata )
Haha ja samme her mye vann havner på gulvet. Her sitter han selv da men har funnet ut teknikken på å starte og stoppe vannet selv daBade er stas. Bader henne enda i den lille baljen, men da vasker vi badegulvet i samme slengen.... Hun er nok moden for badekaret, men siden hun ikke kan sitte må jeg enten henge veldig over kanten eller sette meg oppi...
Ja jeg gjordeMen du gjorde Spennendee...
Det gjør jeg jaKos deg på jobb
Du får hvile litt på dagenGod morgen. Her er det en tung morning. Småen styrte på lenge i natt uten å finne roen. Så føler meg fremdeles utslitt.. Så er det dårlig vær i dag og
Så flott hun har pappaen dinDet gjør det. Men det får det bare gjøre.
Spent på om dagens blodprøver viser at hun sendes hjem. I så fall starter pappa ferien sin. For alene hjemme bør hun ikke være på en stund. Men han skal uansett ha ferie fra helga og har ordnet så han starter den når hun kommer hjem. Så får vi se hvor selvhjulpen hun er når den er over
Legen sa at hun måtte legge ei dyne i sofaen. For når hun har stått opp kommer hun til å passere kjøkkenet og legge seg på sofaen til hun har energi nok til frokost.
Da et det fint å ha pappa som ordner mat, kan servere den i sofaen om så, se til at hun får mat så ofte som blodsukkeret trenger og passe på at hun får tatt medisin som hun skal.
De har heldigvis et hus med stue, kjøkken, soverom og bad i første etasje. Bygd med viten om at helsa nok ikke ville bli bedre. Det er ikke alltid mamma kan gå trappa, nemlig.
Hun er jo ikke frisk til vanlig heller.
Takk for detHa ei god vakt
Ja jeg er så flinkSå flink du er snuppa
Nei er du galDet går fort fikk du 80.000 i går?
Nei han dro på jobb før jeg sto oppHar mannen fri?
Kos deg på jobb!
Takk søte duFlott dag til deg også
God dagGod morgen
Hva skal dere i dag jenter?
Er vel nettopp derfor vi blir værende herI forhold til vær bor vi ikke i helt rett land. Og jeg på feil kant av det.
Men jeg liker meg nå her sånn utenom været da...
Kjekt med en som funker jaBør jo ikke være en big deal. Den bare troe skuffen for vann er full.
Om vi ikke finner ut av det får vi få noen til å se på det.
Da hadde vi nokDa hadde vi vært garantert godt vær