God morgen, kos deg på jobbGod morgen
Solen skinner , jeg er klar for noen timer på jobb
De to 9-åeingene sover
Godt de får sove litt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, kos deg på jobbGod morgen
De to 9-åeingene sover
De trenger det, ble sent i gårGod morgen, kos deg på jobb
Godt de får sove litt da
Da er det jo greit. Så dere kampDe trenger det, ble sent i går
Ikke de neiDa er det jo greit. Så dere kamp
Men du gjordeIkke de nei![]()
Syns det var en utrolig herlig ting å gjøre på morgningenSitter på badet hvor lillejenta leker på gulvet.
Hun ligger naken på et håndkle hver morgen, lufter huden etter natten. Tisser nesten alltid på det håndkleet
Så også i dag, ser jeg.
En noe upraktisk vane siden tørketrommelen vår ikke funker for tiden. Vi må vel trolig få noen til å se på den etterhvert. Den tror vannskuffen er full, så den stopper. Selv om denne alrså er tømt.
Ha en fin dag KenguNå vel komme meg avgårde,ha en fin dag alle sammen![]()
Idag har vi ikke så mange planerTakkHva er planen din i dag? (Byttet bilde forresten)
Høres greit utIdag har vi ikke så mange planerprøve å støvsuge og vaske litt kanskje.
Jaa jeg var så lei av det forrige bildet. Så tenkte det var på tide med nytt bilde![]()
God morgenGod natt og sov godt
Hehe bra dere er enige daJa det er han![]()
Kos deg på jobbGod morgen
De to 9-åeingene sover
God morgenGod natt![]()
Så koseligSitter på badet hvor lillejenta leker på gulvet.
Hun ligger naken på et håndkle hver morgen, lufter huden etter natten. Tisser nesten alltid på det håndkleet
Så også i dag, ser jeg.
En noe upraktisk vane siden tørketrommelen vår ikke funker for tiden. Vi må vel trolig få noen til å se på den etterhvert. Den tror vannskuffen er full, så den stopper. Selv om denne alrså er tømt.
God morgenGod morgen![]()
Uff da, ikke gøy når det skal være slikGod morgen. Her er det en tung morning. Småen styrte på lenge i natt uten å finne roen. Så føler meg fremdeles utslitt.. Så er det dårlig vær i dag og
Ha ei god vakt på jobbGod morgenDa var jeg på vei til jobb
Ja, det er jo en herlig ting.Syns det var en utrolig herlig ting å gjøre på morgningenTross ikke-fungerende tørketrommel..