Kanskje greit å vente litt med det jaBare synd jeg ikke kan skylde på det overfor andre enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje greit å vente litt med det jaBare synd jeg ikke kan skylde på det overfor andre enda
Uff da god bedring!Sykt vondt i magen !! Håper det er maten !
Jepp, han fikk ny tøff sykkel med 21 girLeste jeg noe om en sykkel?
Nesten glemt hva jeg gjorde med jenta mi.. Men tror jeg gjorde noe lignende Skal gjøre det med lillebror når han kommer hvertfall.Ja, det er jo en herlig ting.
Har gjort det med alle. De ligger nakne på gulvet mens jeg steller og kler på meg. Og gjerne sitter litt og ser på at babyen øver på å snu seg eller finner tærene sine og sånn.
Men ønsker meg fungerende trommel.
God morgen og ha en nydelig dagGod morgen
Ønsker alle en strålende dag
Uff da? har h*n sluttet plutselig?Trist i kveld.
Vil ha en kollega mindre når jeg kommer tilbake etter ferien
Hihi, greit dere har samme interesse daJa, han også
Så flink du er snuppa79.900innlegg, bare 100 igjen nå
Så utrolig tristEn kollega som døde brått
Ja.. de oppe og for å være sikker. Ble så urolig i går kveld, så jeg gikk å la meg med henneUff da stakkars lille..
Ja vi skulle nok bodd lengre sør i EuropaVeldig vanskelig å vite når det gjelder sommervær her til lands :/
Merkelig værDet har det også vært her i dag
Håper du har sovet godtNå hat jeg funnet senga, får sove litt før jobb
Det går fort fikk du 80.000 i går?Nei snart er det juli
Hvordan var natta?God natt damer!
Ha en flott vaktGod morgen Da var jeg på vei til jobb
Har mannen fri?God morgen
Solen skinner , jeg er klar for noen timer på jobb
De to 9-åeingene sover
Hvilke kjønn på pusene er det dere har?Ja, det har du rett i
Flott dag til deg ogsåNå vel komme meg avgårde,ha en fin dag alle sammen
Blir fort endel håndklevask av sånt jaSitter på badet hvor lillejenta leker på gulvet.
Hun ligger naken på et håndkle hver morgen, lufter huden etter natten. Tisser nesten alltid på det håndkleet
Så også i dag, ser jeg.
En noe upraktisk vane siden tørketrommelen vår ikke funker for tiden. Vi må vel trolig få noen til å se på den etterhvert. Den tror vannskuffen er full, så den stopper. Selv om denne alrså er tømt.