God morgen, kos deg på jobbGod morgen
Solen skinner , jeg er klar for noen timer på jobb
De to 9-åeingene sover
Godt de får sove litt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, kos deg på jobbGod morgen
De to 9-åeingene sover
De trenger det, ble sent i gårGod morgen, kos deg på jobb
Godt de får sove litt da
Da er det jo greit. Så dere kampDe trenger det, ble sent i går
Ikke de neiDa er det jo greit. Så dere kamp
Men du gjorde Spennendee...Ikke de nei
Syns det var en utrolig herlig ting å gjøre på morgningen Tross ikke-fungerende tørketrommel..Sitter på badet hvor lillejenta leker på gulvet.
Hun ligger naken på et håndkle hver morgen, lufter huden etter natten. Tisser nesten alltid på det håndkleet
Så også i dag, ser jeg.
En noe upraktisk vane siden tørketrommelen vår ikke funker for tiden. Vi må vel trolig få noen til å se på den etterhvert. Den tror vannskuffen er full, så den stopper. Selv om denne alrså er tømt.
Ha en fin dag KenguNå vel komme meg avgårde,ha en fin dag alle sammen
Idag har vi ikke så mange planer prøve å støvsuge og vaske litt kanskje.Takk Hva er planen din i dag? (Byttet bilde forresten)
Høres greit utIdag har vi ikke så mange planer prøve å støvsuge og vaske litt kanskje.
Jaa jeg var så lei av det forrige bildet. Så tenkte det var på tide med nytt bilde
God morgenGod natt og sov godt
Hehe bra dere er enige daJa det er han
Kos deg på jobbGod morgen
De to 9-åeingene sover
God morgenGod natt
Så koselig. Her pleier mini også å ligge slik på stellebordet på morgenen og kvelden (om han har ro i seg til det da, av og til er han veldig travel og skal alt annet). Han fikk kose seg i badekaret til foreldrene mine igår og ble ramaskrik da jeg tok han ut etter 30-40 min. Var tydeligvis veldig kjektSitter på badet hvor lillejenta leker på gulvet.
Hun ligger naken på et håndkle hver morgen, lufter huden etter natten. Tisser nesten alltid på det håndkleet
Så også i dag, ser jeg.
En noe upraktisk vane siden tørketrommelen vår ikke funker for tiden. Vi må vel trolig få noen til å se på den etterhvert. Den tror vannskuffen er full, så den stopper. Selv om denne alrså er tømt.
God morgenGod morgen
Uff da, ikke gøy når det skal være slik Håper han får sove litt på dagen i dag, slik at du får hentet deg inn ogsåGod morgen. Her er det en tung morning. Småen styrte på lenge i natt uten å finne roen. Så føler meg fremdeles utslitt.. Så er det dårlig vær i dag og
Ha ei god vakt på jobbGod morgen Da var jeg på vei til jobb
Ja, det er jo en herlig ting.Syns det var en utrolig herlig ting å gjøre på morgningen Tross ikke-fungerende tørketrommel..