Juni - skravletråden

Sitter på badet hvor lillejenta leker på gulvet.

Hun ligger naken på et håndkle hver morgen, lufter huden etter natten. Tisser nesten alltid på det håndkleet
Så også i dag, ser jeg.

En noe upraktisk vane siden tørketrommelen vår ikke funker for tiden. Vi må vel trolig få noen til å se på den etterhvert. Den tror vannskuffen er full, så den stopper. Selv om denne alrså er tømt.

Hun ligger naken på et håndkle hver morgen, lufter huden etter natten. Tisser nesten alltid på det håndkleet
Så også i dag, ser jeg.

En noe upraktisk vane siden tørketrommelen vår ikke funker for tiden. Vi må vel trolig få noen til å se på den etterhvert. Den tror vannskuffen er full, så den stopper. Selv om denne alrså er tømt.
Syns det var en utrolig herlig ting å gjøre på morgningen :) Tross ikke-fungerende tørketrommel..

Idag har vi ikke så mange planer :) prøve å støvsuge og vaske litt kanskje.

Jaa jeg var så lei av det forrige bildet. Så tenkte det var på tide med nytt bilde ;)
Høres greit ut ;)

Hehe, blir så uvant med en gang noen får nytt bilde :p Men syns det du valgte er veeeldig fint :D Digger det!

Tror du ikke jeg leita meg ihjel etter den musikkvideoen i går? Fant den ikke, men lurer på om den er på Tidal?
Helt syyyk video virker det som :o

God morgen. Her er det en tung morning. Småen styrte på lenge i natt uten å finne roen. Så føler meg fremdeles utslitt.. Så er det dårlig vær i dag og

Så også i dag, ser jeg.

Så koselig:-). Her pleier mini også å ligge slik på stellebordet på morgenen og kvelden (om han har ro i seg til det da, av og til er han veldig travel og skal alt annet):-). Han fikk kose seg i badekaret til foreldrene mine igår og ble ramaskrik da jeg tok han ut etter 30-40 min. Var tydeligvis veldig kjekt:-)

God morgen :)
God morgen. Her er det en tung morning. Småen styrte på lenge i natt uten å finne roen. Så føler meg fremdeles utslitt.. Så er det dårlig vær i dag og
Uff da, ikke gøy når det skal være slik :( Håper han får sove litt på dagen i dag, slik at du får hentet deg inn også ;)
Også gjør ikke været der noe bedre heller :(

Syns det var en utrolig herlig ting å gjøre på morgningen :) Tross ikke-fungerende tørketrommel..
Ja, det er jo en herlig ting.

Har gjort det med alle. De ligger nakne på gulvet mens jeg steller og kler på meg. Og gjerne sitter litt og ser på at babyen øver på å snu seg eller finner tærene sine og sånn.

Men ønsker meg fungerende trommel.

Back
Topp