Noen som hr sluttet?Trist i kveld.
Vil ha en kollega mindre når jeg kommer tilbake etter ferien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som hr sluttet?Trist i kveld.
Vil ha en kollega mindre når jeg kommer tilbake etter ferien
Snart såUngdom?han er da ikke sp gammel
Nei.Noen som hr sluttet?
Ja, det har du rett iJa greit å vite hva man har og hva man har igjen
Jeg også. Ikke jobbe funnet sengenNå hat jeg funnet senga, får sove litt før jobb
God natt snuppaGod natt damer!
Beklager å høre det.Nei.
En som overraskende falt bort
Slik er det på ikea her også:-/. Klarte å få meg en slik plass sist, parkerte ved siden av en bil som skulle kjøre hvor 2 damer sikkert rundt 40 årene var i den. De stod utenfor bilen og røykte mens jeg parkerte og bare så dumt på meg da jeg kom med småbarn og barnevognDa har vi overlevde vi Ikea denne gangen også
Så er det dette med familieparkeringen der da, med synlig barnesete i bilen står det på skiltet. Ingen biler på familieparkeringen hadde barnesete i bilen. Kom ikke som noe sjokk.
Selv parkerte vi langt langt vekk fra ing.
KondolererNei.
En som overraskende falt bort
Slik er det på ikea her også:-/. Klarte å få meg en slik plass sist, parkerte ved siden av en bil som skulle kjøre hvor 2 damer sikkert rundt 40 årene var i den. De stod utenfor bilen og røykte mens jeg parkerte og bare så dumt på meg da jeg kom med småbarn og barnevogn
Nei seriøstSlik er det på ikea her også:-/. Klarte å få meg en slik plass sist, parkerte ved siden av en bil som skulle kjøre hvor 2 damer sikkert rundt 40 årene var i den. De stod utenfor bilen og røykte mens jeg parkerte og bare så dumt på meg da jeg kom med småbarn og barnevogn
God morgen kos deg på jobb idagGod morgen Da var jeg på vei til jobb
Haha ja ikke sant. Kom en ny bil og overtok plassen like etterpå med 2 ganske unge jenter i den, selvsagt uten barnesete. Masse ledige plasser ellers rundt forbi som var like langt fra inngangen som barneparkeringen.Hvem av dere skal sitte i barneseter jeg regner med dere selvsagt har når dere står her? ;-)
Nei hysj på deg nåSnart så
Håper du sov godtJeg også. Ikke jobbe funnet sengen
Ha en fin dag på jobbGod morgen Da var jeg på vei til jobb
Takk Hva er planen din i dag? (Byttet bilde forresten)God morgen kos deg på jobb idag
TakkHa en fin dag på jobb