Juni - skravletråden

Da har vi overlevde vi Ikea denne gangen også :)
Så er det dette med familieparkeringen der da, med synlig barnesete i bilen står det på skiltet. Ingen biler på familieparkeringen hadde barnesete i bilen. Kom ikke som noe sjokk.

Selv parkerte vi langt langt vekk fra ing.
Slik er det på ikea her også:-/. Klarte å få meg en slik plass sist, parkerte ved siden av en bil som skulle kjøre hvor 2 damer sikkert rundt 40 årene var i den. De stod utenfor bilen og røykte mens jeg parkerte og bare så dumt på meg da jeg kom med småbarn og barnevogn

Slik er det på ikea her også:-/. Klarte å få meg en slik plass sist, parkerte ved siden av en bil som skulle kjøre hvor 2 damer sikkert rundt 40 årene var i den. De stod utenfor bilen og røykte mens jeg parkerte og bare så dumt på meg da jeg kom med småbarn og barnevogn

Hvem av dere skal sitte i barneseter jeg regner med dere selvsagt har når dere står her? ;-)

Nei seriøst :o
ImageUploadedByBV Forum1467088635.705625.jpg
Står jo ganske tydelig her "med synlig barnesete"
Jeg ville sagt "hvor er deres barnesete a" :p

Hvem av dere skal sitte i barneseter jeg regner med dere selvsagt har når dere står her? ;-)
Haha ja ikke sant:-P. Kom en ny bil og overtok plassen like etterpå med 2 ganske unge jenter i den, selvsagt uten barnesete:-). Masse ledige plasser ellers rundt forbi som var like langt fra inngangen som barneparkeringen.

Back
Topp