Juni - skravletråden

God morgen :)

Uff da, ikke gøy når det skal være slik :( Håper han får sove litt på dagen i dag, slik at du får hentet deg inn også ;)
Også gjør ikke været der noe bedre heller :(
Jeg skal på jobb jeg.. Er bestemor som er hjemme nå.. Nå stod hn ikke opp før rett før 8..så er en mulighet han kun sover en halvtime med bestemoren i dag kanskje lengre. Men i dag frister det å bare være hjemme :p

God morgen. Her er det en tung morning. Småen styrte på lenge i natt uten å finne roen. Så føler meg fremdeles utslitt.. Så er det dårlig vær i dag og
Samme der ja. Jenta lå å rulla nesten hele natta og la seg nærme fotenden feil vei og sovna. Redd som jeg er for at hun krabber ut av senga i søvne (hun krabber ofte mens hun sover) ble jeg liggende å passe på henne. Klokka bikka over 03:30 før jeg fikk sove. Og opp 06. Og jobb senere :/

Håper jeg slipper kvalmen på jobb i dag..

Samme der ja. Jenta lå å rulla nesten hele natta og la seg nærme fotenden feil vei og sovna. Redd som jeg er for at hun krabber ut av senga i søvne (hun krabber ofte mens hun sover) ble jeg liggende å passe på henne. Klokka bikka over 03:30 før jeg fikk sove. Og opp 06. Og jobb senere :/
Er tungt.. Her skjedde det liksom tidligere på natten :p men hadde overhode ikke ro i kroppen.. Han var hysterisk..

Så koselig:-). Her pleier mini også å ligge slik på stellebordet på morgenen og kvelden (om han har ro i seg til det da, av og til er han veldig travel og skal alt annet):-). Han fikk kose seg i badekaret til foreldrene mine igår og ble ramaskrik da jeg tok han ut etter 30-40 min. Var tydeligvis veldig kjekt:-)
Bade er stas. Bader henne enda i den lille baljen, men da vasker vi badegulvet i samme slengen.... Hun er nok moden for badekaret, men siden hun ikke kan sitte må jeg enten henge veldig over kanten eller sette meg oppi...

Jeg skal på jobb jeg.. Er bestemor som er hjemme nå.. Nå stod hn ikke opp før rett før 8..så er en mulighet han kun sover en halvtime med bestemoren i dag kanskje lengre. Men i dag frister det å bare være hjemme :p
Det skjønner jeg godt at du vil :) Blir nok en tidlig kveld på deg nå?
Ha en fin dag på jobb ;)

Back
Topp