Ha ei god vaktNå vel komme meg avgårde,ha en fin dag alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ei god vaktNå vel komme meg avgårde,ha en fin dag alle sammen
Jeg skal på jobb jeg.. Er bestemor som er hjemme nå.. Nå stod hn ikke opp før rett før 8..så er en mulighet han kun sover en halvtime med bestemoren i dag kanskje lengre. Men i dag frister det å bare være hjemmeGod morgen
Uff da, ikke gøy når det skal være slik Håper han får sove litt på dagen i dag, slik at du får hentet deg inn også
Også gjør ikke været der noe bedre heller
Hihi, kontorjobb, men takk God morgen til deg ogsåHa ei god vakt på jobb
Samme der ja. Jenta lå å rulla nesten hele natta og la seg nærme fotenden feil vei og sovna. Redd som jeg er for at hun krabber ut av senga i søvne (hun krabber ofte mens hun sover) ble jeg liggende å passe på henne. Klokka bikka over 03:30 før jeg fikk sove. Og opp 06. Og jobb senere :/God morgen. Her er det en tung morning. Småen styrte på lenge i natt uten å finne roen. Så føler meg fremdeles utslitt.. Så er det dårlig vær i dag og
Hva jobber du som igjen? Var det du som var på obos?Hihi, kontorjobb, men takk God morgen til deg også
Er tungt.. Her skjedde det liksom tidligere på natten men hadde overhode ikke ro i kroppen.. Han var hysterisk..Samme der ja. Jenta lå å rulla nesten hele natta og la seg nærme fotenden feil vei og sovna. Redd som jeg er for at hun krabber ut av senga i søvne (hun krabber ofte mens hun sover) ble jeg liggende å passe på henne. Klokka bikka over 03:30 før jeg fikk sove. Og opp 06. Og jobb senere :/
Krysser fingrene for detHåper jeg slipper kvalmen på jobb i dag..
Jeg og men tviler når jeg har vært det hver dag i det siste takkKrysser fingrene for det
Uff. Sånt er ikke kjekt :/Er tungt.. Her skjedde det liksom tidligere på natten men hadde overhode ikke ro i kroppen.. Han var hysterisk..
Kvalm hele dagen?Jeg og men tviler når jeg har vært det hver dag i det siste takk
Ha en strålende dag du ogsåGod morgen
Ønsker alle en strålende dag
Bade er stas. Bader henne enda i den lille baljen, men da vasker vi badegulvet i samme slengen.... Hun er nok moden for badekaret, men siden hun ikke kan sitte må jeg enten henge veldig over kanten eller sette meg oppi...Så koselig. Her pleier mini også å ligge slik på stellebordet på morgenen og kvelden (om han har ro i seg til det da, av og til er han veldig travel og skal alt annet). Han fikk kose seg i badekaret til foreldrene mine igår og ble ramaskrik da jeg tok han ut etter 30-40 min. Var tydeligvis veldig kjekt
Takk for det Bra med dere?Ha en strålende dag du også
Er vanskelig å bestemme segJeg har også valgt, jeg er bare usikker på om jeg HAR valgt for henne, vi har slitt med å finne en vi liker
Det skjønner jeg godt at du vil Blir nok en tidlig kveld på deg nå?Jeg skal på jobb jeg.. Er bestemor som er hjemme nå.. Nå stod hn ikke opp før rett før 8..så er en mulighet han kun sover en halvtime med bestemoren i dag kanskje lengre. Men i dag frister det å bare være hjemme
Ja det tar vel litt tidDet kommer nok til å ta tid. Minst hele sommeren, og trolig også mye v høsten før hun er seg selv igjen, men at hun blir bedre i sommer vil jeg da tro
Det stemmer Obos på megHva jobber du som igjen? Var det du som var på obos?
Tipper hun gleder segJa tror det blir det. Mormor kommer også. Det blir 1.gangen hun ser K