God morgen Jeg skal jobbe Kos dere med venninnen dinGod morgen damer hva gjør dere i dag? Vi skal spise frokost å helse på ei venninne før familien kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen Jeg skal jobbe Kos dere med venninnen dinGod morgen damer hva gjør dere i dag? Vi skal spise frokost å helse på ei venninne før familien kommer
Vi skal til negldame, klippe håret på 8 åringen, kjøpe linserSkal dere handle noe spesielt? Ble 8 åringen glad for sykkelen?
Skulle gjerne hatt, meen mannen er veldig var for lyder når han skal sove Så da er det jeg som får lide Men sover ved vinduet og det er på fullt gapÆsj da ikke vifte du kan ha på soverommet?
Heldigvis for detJa... men er heldigvis langt mellom de
Æsj, så kjipt daSkulle gjerne hatt, meen mannen er veldig var for lyder når han skal sove Så da er det jeg som får lide Men sover ved vinduet og det er på fullt gap
Så koselig daSitter å tenker på om vi skal invitere svigers på middag i dag
Ja, får gjøre det Eller så får han sove på sofaen de dagene det er så varmtÆsj, så kjipt da
Kjøp sov i ro til ham
God morgen. Her har vi ikke kommet ut av pysjen endaGod morgen damer hva gjør dere i dag? Vi skal spise frokost å helse på ei venninne før familien kommer
Ja, men da vet jeg ikke helt hva vi skal servere..?Så koselig da
hehe, gørtes deilig ut God morgen forrestenGod morgen. Her har vi ikke kommet ut av pysjen enda
Døde plutseligUff da? har h*n sluttet plutselig?
Vi kan jo late somNei hysj på deg nå
Leeeenge igjeb
Sov greit iallefall. Våken en del ganger..Håper du sov godt
Ha en fin dag snuppaNå vel komme meg avgårde,ha en fin dag alle sammen
Krysser fingrene for det.Håper jeg slipper kvalmen på jobb i dag..
Takk det sammeGod morgen
Ønsker alle en strålende dag
Ja.Er vanskelig å bestemme seg
Takk for det. Dere gjør på?God morgen
Ha en super dag du også!
Jo takkTakk det samme