Kuleste gutten i gata )Jepp, han fikk ny tøff sykkel med 21 gir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuleste gutten i gata )Jepp, han fikk ny tøff sykkel med 21 gir
Takk for detGod morgen og ha en nydelig dag
En av hver, tror jeg. Men det er så vanskelig å se før de er noen uker..Hvilke kjønn på pusene er det dere har?
Kos dereGod morgen damer hva gjør dere i dag? Vi skal spise frokost å helse på ei venninne før familien kommer
Sliten fortsatt. Mye nedpress og lei av å ikke sove.. spent på hva de sier på sykehuset i dag.Jo takk
Hvordan er formen?
Det gjør det. Men det får det bare gjøre.Ja det tar vel litt tid
Ja kan skjønne det.Sliten fortsatt. Mye nedpress og lei av å ikke sove.. spent på hva de sier på sykehuset i dag.
Veldig fint for ungen og sprelle naken, og veldig fint for sart hud å lufttørke. Og veldig fint for mor som må kle på seg.Nesten glemt hva jeg gjorde med jenta mi.. Men tror jeg gjorde noe lignende Skal gjøre det med lillebror når han kommer hvertfall.
God trening for barnet å ligge der å utforske.
Det skjønner jeg godt, vi har men den tror jeg lever på siste verset
I forhold til vær bor vi ikke i helt rett land. Og jeg på feil kant av det.Ja vi skulle nok bodd lengre sør i Europa
Bør jo ikke være en big deal. Den bare troe skuffen for vann er full.Blir fort endel håndklevask av sånt ja
Håper trommelen fikses lett, jeg er helt avhengig av min
Jobbe litt Vurdere å invitere svigers på middag Så blir bare å handle inn og slappe avTakk for det
Hva er dagens planer?
Det er sant, man får vært litt mer effektiv om de blir liggende på gulvet og ikke er fare for noe eller noen tingVeldig fint for ungen og sprelle naken, og veldig fint for sart hud å lufttørke. Og veldig fint for mor som må kle på seg.
må alltid ha håpEr lov å håpe
Det er også en løsningJa, får gjøre det Eller så får han sove på sofaen de dagene det er så varmt
Vi er flere som er spente på det, du bør egentlig snart føde så du kan begynne å bli bedreSliten fortsatt. Mye nedpress og lei av å ikke sove.. spent på hva de sier på sykehuset i dag.
Trives med det jegSånn er vel livet som jentemamma
Server det du har lyst på duJa, men da vet jeg ikke helt hva vi skal servere..?
Så ufattelig tristDøde plutselig