Juni - skravletråden

Ja det tar vel litt tid:)
Det gjør det. Men det får det bare gjøre.

Spent på om dagens blodprøver viser at hun sendes hjem. I så fall starter pappa ferien sin. For alene hjemme bør hun ikke være på en stund. Men han skal uansett ha ferie fra helga og har ordnet så han starter den når hun kommer hjem. Så får vi se hvor selvhjulpen hun er når den er over

Legen sa at hun måtte legge ei dyne i sofaen. For når hun har stått opp kommer hun til å passere kjøkkenet og legge seg på sofaen til hun har energi nok til frokost.
Da et det fint å ha pappa som ordner mat, kan servere den i sofaen om så, se til at hun får mat så ofte som blodsukkeret trenger og passe på at hun får tatt medisin som hun skal.

De har heldigvis et hus med stue, kjøkken, soverom og bad i første etasje. Bygd med viten om at helsa nok ikke ville bli bedre. Det er ikke alltid mamma kan gå trappa, nemlig.
Hun er jo ikke frisk til vanlig heller.

Nesten glemt hva jeg gjorde med jenta mi.. Men tror jeg gjorde noe lignende :) Skal gjøre det med lillebror når han kommer hvertfall.
God trening for barnet å ligge der å utforske.

Det skjønner jeg godt, vi har men den tror jeg lever på siste verset:(
Veldig fint for ungen og sprelle naken, og veldig fint for sart hud å lufttørke. Og veldig fint for mor som må kle på seg.

God morgen :)
Hva skal dere i dag jenter? :)

Ja vi skulle nok bodd lengre sør i Europa:P
I forhold til vær bor vi ikke i helt rett land. Og jeg på feil kant av det.

Men jeg liker meg nå her sånn utenom været da...

Blir fort endel håndklevask av sånt ja:P
Håper trommelen fikses lett, jeg er helt avhengig av min:)
Bør jo ikke være en big deal. Den bare troe skuffen for vann er full.

Om vi ikke finner ut av det får vi få noen til å se på det.

Er vel kommet i mål du nå da?:)

Sliten fortsatt. Mye nedpress og lei av å ikke sove.. spent på hva de sier på sykehuset i dag.
Vi er flere som er spente på det, du bør egentlig snart føde så du kan begynne å bli bedre

Back
Topp