Softis
Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Samme herTil byen en tur er planen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herTil byen en tur er planen
Jeg ga lille U til mannen og gikk ut og ropte på henne.Kanskje greit å få pakket ferdig, vet jeg hadde fått såpass til panikk at hadde hentet henne uten å tenke over det
Så brahadde kb det fint?Jada ble overskyet bare
Veldig koselig kveldKos deg snuppa
Vi som foreldre er like lei. Hilsen ei som har en 16 åring i hus...Begynner å bli lei de vi leier hos, eller barna dems. Tenåringsjenter som alltid skal krangle, skrike, trampe i gulvet eller velte stoler.
Gleder meg til de skal på ferie da blir det stille.
I grunn her og. Tom peppa grisSnuppa er flink til å ta med rapunzel, tornerose, askepott, snøhvit, jasmin, Tiana og Ariel!!! Altså hun kan være hvem som helst noen timer
Så flink han er. Det var liksom ikke måte på som det begynte å bøtte nedMannen løp ut og redda mesteparten fra å bli vaska på nytt han kan når han vil
Kan være greit å ha litt å bytte med da ja. Nå drakk jeg nettop en frappe i ro og fred uten ungehyl i bakgrunnen. DeiligDu er heldig!
Nå er det morgenstund med barna. Etterpå skal vi inn til byen å kjøpe underbukser til Jr som holder på med dotrening, trenger visst mer enn 7 stk til dette.
Også vet jeg ikke resten av dagen enda
Dere satt kanskje ute?Så flink han er. Det var liksom ikke måte på som det begynte å bøtte ned
Tenker på dere.God formiddag. Sitter som vanlig har blitt disse dagene og venter på rapport etter legevisitten.
Teknisk burde få fikset opp i det for utrolig irriterende og frykte at man spammer hele tiden!Dere var godt å høre at det ikke bare er her!
Håper det er gode nyheter om at de vet hva det er og lett kan gjøre noe med det!God formiddag. Sitter som vanlig har blitt disse dagene og venter på rapport etter legevisitten.
Hvilket vær har dere da?God dag
Ønsker alle en strålende lørdag og riktig god helg!
Håper der har bedre vær enn oss
Håper dere blir litt klokereGod formiddag. Sitter som vanlig har blitt disse dagene og venter på rapport etter legevisitten.
Samme her
Det hadde han ja, men vi dro 30 min før slutt for da var han sliten og trøttSå brahadde kb det fint?
Nyt detKan være greit å ha litt å bytte med da ja. Nå drakk jeg nettop en frappe i ro og fred uten ungehyl i bakgrunnen. Deilig
Olaf er best!I grunn her og. Tom peppa gris
I frost er egentlig Olaf best og Elsa da for hun har lyst hår som henne. Men håret-der er rapunzel forbildet
TakkKos dere
Så bra, det trengte dere ❤Veldig koselig kveld