Gjorde det men begge skal gis bortHehe, du må kjøpe to da vettu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det men begge skal gis bortHehe, du må kjøpe to da vettu![]()
Hun hadde vel regn uansettStakkar Camilla![]()
Ja ikke santHaha så kul
Ja, hun er uten tvil mye plaget desverre. Hun tar det stort sett veldig bra, men dette er en heftig runde, det et det ikke tvil om.Uff, får jo vondt av dem
Synd mammaen din er så plaget!
Jada ble overskyet bareKos dereble været bra?
Det har vi så absolutt hattHåper dere får en koselig kveld![]()
Så kjedelig:/nettbrettet mitt har klikket fulstendig ;( snufs.
Aldri handlet der jegNope er lekekassen
Kos deg snuppaDa skal jeg slenge på meg litt mer klær og gå bort på solsiden og få meg litt tapas middag
Får se om jeg stikker innom før sengetid. Ha en fin kveld alle sammen![]()
Her ogsåHehe i bhg er de en fin gjeng prinsesser![]()
Snill du erGjorde det men begge skal gis bort
Ble det jaSånn blir det her også av og til.
Ble det vær til VG lista?![]()
HeheSå bra! Men hva gjør du her inne?![]()
Er jo når mange andre har ferie det er koselig å ta ferieJa, hun er uten tvil mye plaget desverre. Hun tar det stort sett veldig bra, men dette er en heftig runde, det et det ikke tvil om.
Så ferie får nok desverre bli en annen gang. Mulig pappa får utsatt ferien sin, han skulle uansett utsette deler av den til august. Men sommeren er jo om sommeren da...
Det skal jeg absolutt gjøreKos dere med en kveld på hotell. Og spis noe godt på frokosten fra meg også... er litt missunlig kjenner jeg![]()
Er på vei hjem fra vglistaDa har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koseligmå prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?
Æsj så kjipt danettbrettet mitt har klikket fulstendig ;( snufs.
Hun skal i bhg fra 16 august. Da begynner jeg fullt med primært dagvakter.Barnehage til høsten da i det minste? Eller jobber du fast kveld![]()
He he hatt en fin dag?Hehe nei, hadde kommet løs når du skrevNå er jeg på plass igjen.....
![]()