Juni - skravletråden

nettbrettet mitt har klikket fulstendig ;( snufs.

Jeg har innsett at min kan ikke ha egne ansvarsområder, men han kan hjelpe meg når det trengs. Forstår du blir frustrert. Slapp av litt nå:)
Så glad jeg har en mann som fungerer. Han hjelper meg ikke med husarbeidet. Han tar det ansvar som hører til å være en voksen.

Æsj, kjennes ut som om jeg skulle være gravid igjen slik som bekkenet styrer. Alt gjør vondt, og det å gå ut med toåringen og lillebror i vogna alene kan man bare glemme.. "/
Huff kanskje lurt å få tatt seg en tur til fysio eller noe sånt for å se om det kan hjelpe

Det koster litt :p men verdt det ;)

Spent på hva ukesindikatoren sier ;) når tar du den?
ja kanskje:)
imorgen om jeg ikke er våken flere ganger for do.. i går fikk eg sjokk. dobesøk 2 ganger samme natt..

På vei inn til trondheim. 20 grader og lettskyet. Krysser det jeg kan for at det holder seg og at det ikke kommer vind. Denne ene kvelden liksom :)
Kos dere med en kveld på hotell. Og spis noe godt på frokosten fra meg også... er litt missunlig kjenner jeg :)

Da har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koselig :) må prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?
Send over litt finvær ;)
Sitter hjemme i sofaen nå og slapper litt av før kvelden

ja kanskje:)
imorgen om jeg ikke er våken flere ganger for do.. i går fikk eg sjokk. dobesøk 2 ganger samme natt..
Husker den :p
Var alltid oppe minst tre ganger hver natt i hele svangerskapet :p

Når man triller baby hjem fra bursdag for å legge.... Og baby sovner i vogna.... Frister å la henne ligge litt.... Men bør få ny bleie. Like godt å vekke. Så får jeg lagt. Og kanskje skravle etterpå. Faller truende fort nedover listen!!!
Ikke lett det, husker hvor verdifull søvn var!

Funker det bare ikke?
tastaturet har tatt kvelden. trykker k så blir det kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
andre ting hopper opp og ned. heldigvis et mini tastatur som er eksternt.. må få backup .
må kanskje få kjøpe nytt..

Back
Topp