Juni - skravletråden

Huff, en sånn kveld. Men prioriter flasker og klær. Huset kan ryddes siden:) sånn tenker jeg ofte. Flasker er det viktigste.
Ja. Flaskene er på tørk nå. Vannet til termosen under kok. Klesvasken er satt på ny runde. Lekene pakka bort. Har støvsuga tidligere. Men må vaske gulvene Men utsetter nok den til imorgen.

Badet skulle vært vasket. Det er mannens oppgave. Eneste oppgave han har. Er det gjort på lenge? Nope... Går over det verste når jeg må, men masa lenge ig han "glemmer" det

Griller dere hver dag på sommeren ? Vi har ikke grill, men samboer ønsker seg i 30-års gave.
Såfremt det er vær til det (opphold) gjør vi oftest det ja.

Har ikke vært vær til å spise ute på vår vindfulle altan enda. Men grille gjør vi. Mye

Ja. Flaskene er på tørk nå. Vannet til termosen under kok. Klesvasken er satt på ny runde. Lekene pakka bort. Har støvsuga tidligere. Men må vaske gulvene Men utsetter nok den til imorgen.

Badet skulle vært vasket. Det er mannens oppgave. Eneste oppgave han har. Er det gjort på lenge? Nope... Går over det verste når jeg må, men masa lenge ig han "glemmer" det
Jeg har innsett at min kan ikke ha egne ansvarsområder, men han kan hjelpe meg når det trengs. Forstår du blir frustrert. Slapp av litt nå:)

Sånn har vi det også innimellom. Kos med pølser da :)
Helt greit av og til. Men ikke for ofte. Vi spiste ikke pølser i går, så da var det innafor å grille dem i dag

Da skal jeg slenge på meg litt mer klær og gå bort på solsiden og få meg litt tapas middag :)
Får se om jeg stikker innom før sengetid. Ha en fin kveld alle sammen :)
Håper dere får en koselig kveld :)

Jeg har innsett at min kan ikke ha egne ansvarsområder, men han kan hjelpe meg når det trengs. Forstår du blir frustrert. Slapp av litt nå:)
Ja. Er bare irriterende at han kommer hjem og bare pakker og drar mens jeg sitter igjen med all rotet og må rydde og vaske.

Da har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koselig :) må prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?

Back
Topp