Kos dereDa skal jeg slenge på meg litt mer klær og gå bort på solsiden og få meg litt tapas middag
Får se om jeg stikker innom før sengetid. Ha en fin kveld alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereDa skal jeg slenge på meg litt mer klær og gå bort på solsiden og få meg litt tapas middag
Ja. Flaskene er på tørk nå. Vannet til termosen under kok. Klesvasken er satt på ny runde. Lekene pakka bort. Har støvsuga tidligere. Men må vaske gulvene Men utsetter nok den til imorgen.Huff, en sånn kveld. Men prioriter flasker og klær. Huset kan ryddes sidensånn tenker jeg ofte. Flasker er det viktigste.
Sånn blir det her også av og til.Ingen middag i dag
Såfremt det er vær til det (opphold) gjør vi oftest det ja.Griller dere hver dag på sommeren ? Vi har ikke grill, men samboer ønsker seg i 30-års gave.
Jeg har innsett at min kan ikke ha egne ansvarsområder, men han kan hjelpe meg når det trengs. Forstår du blir frustrert. Slapp av litt nåJa. Flaskene er på tørk nå. Vannet til termosen under kok. Klesvasken er satt på ny runde. Lekene pakka bort. Har støvsuga tidligere. Men må vaske gulvene Men utsetter nok den til imorgen.
Badet skulle vært vasket. Det er mannens oppgave. Eneste oppgave han har. Er det gjort på lenge? Nope... Går over det verste når jeg må, men masa lenge ig han "glemmer" det
Mye godt som kan grilles da. Hva er favoritten ?Såfremt det er vær til det (opphold) gjør vi oftest det ja.
Har ikke vært vær til å spise ute på vår vindfulle altan enda. Men grille gjør vi. Mye
Helt greit av og til. Men ikke for ofte. Vi spiste ikke pølser i går, så da var det innafor å grille dem i dagSånn har vi det også innimellom. Kos med pølser da![]()
Ja, da var det jo innaforHelt greit av og til. Men ikke for ofte. Vi spiste ikke pølser i går, så da var det innafor å grille dem i dag
ca 150'kun for folat syns det er myeHva måtte du ut med?
Ah. Tok lang tid herBle en del Skrik men over nå
Godt å høreAha. Hva har dere gjort på?
Joda, ikke så verst.OJ blir stadig bedre form
Håper dere får en koselig kveldDa skal jeg slenge på meg litt mer klær og gå bort på solsiden og få meg litt tapas middag
Ja..TypiskDet er godt det bare er for en periode. Snart fyker hun nok rundt
![]()
Hun smakte litt, men så lita at jeg ikke tror hun brydde segD
Fantasifullt! Tenker barna satte pris på det![]()
Ja da var nok alt oppe fortsattVi var ferdig med å handle 13:30haha. Hurtigshopping. Eneste som tar tid er matbutikken
![]()
Ja. Er bare irriterende at han kommer hjem og bare pakker og drar mens jeg sitter igjen med all rotet og må rydde og vaske.Jeg har innsett at min kan ikke ha egne ansvarsområder, men han kan hjelpe meg når det trengs. Forstår du blir frustrert. Slapp av litt nå![]()
litt her og men byttet plass med pappaenAh. Tok lang tid her
Og det er alltid bra!Ja, er det
Fornøyd med meg selv i dag
Nå har jeg litt tid mens jeg lager middag til å skravle mer![]()
Det koster littca 150'kun for folat syns det er myekjøpte en test med ukesindikator og