Juni - skravletråden

Hun har (hatt? Kronisk? Usikker) magesår.
Men tarmen har vært ok.

Så ja, frisk til henne å være. Dårlig i kroppen etter tidligere nevnte helg på camping med fire barnebarn, kombinert med væromslag og tåke. Men ja. Frisk sånnsett. Da jeg snakket med henne klokka fire. Ga ikke utrykk for noe annet på sms klokka seks, men det vet jeg ikke.
Var i alle fall elendig rundt åtte og innlagt av legevakta 23
Da kom det brått vil jeg si ja.
Måtte hun bli helt frisk og rask.

Ellers er det bra med dere i husstanden?

Kjipt ja.

I fjor kom de seg ikke langt på ferie, en av hennes kroniske sykdommer er revmatisme, og hun klarte ikke sitte lenge i strekk så det ble korte etapper med vogna. Fem dager for å komme seg til grensa... (sååååå langt unna bor vi da ikke!!)

I år har de hatt løs vogna en tur. Sist helg. Med fire barnebarn fra fire til sju år. Kjekt, men slitsomt. De så frem til ferien bare de to.
Uff, får jo vondt av dem:(
Synd mammaen din er så plaget!

Jeg har kjøpt fløte egentlig....
Det er egentlig det jeg også bruker, men tenkte å prøve med vaniljesaus... men synes det er bedre med fløte er konklusjonen

Ja, familie er viktig. Veldig viktig for meg.

Så her bor vi i gangavstand til min bror med familie. Og da passerer vi min kusine hvor vi var i bursdag i dag på veien. Vi har mine foreldre og min bestemor 20 min unna med bil. Og slekta mi rundt her.
Det er jo perfekt:D
Jeg har jo mamma som nabo, men det er det... Pappa bor 2,5 time unna, det samme gjør min bror bare motsatt retning:P

Da kom det brått vil jeg si ja.
Måtte hun bli helt frisk og rask.

Ellers er det bra med dere i husstanden?
Her i huset har vi det bra.

Litt tett nese på eldstemann og sår hals på meg, noen skikkelige skrubbsår etter kollisjon med kusina og tilhørende kræsj i asfalten på mellomste. Et kne og en albue. Plasteret godt av bhg. Byttet det ene i kveld, andre fikk vi ikke røre.
Litt småutslett/eksem på yngste men får det vel under kontroll, mindre hissig i kveld

Alt ved det vante, ikke noe alvorlig galt. Heldigvis.

Back
Topp