Juni - skravletråden

Hvor lang tid pleier det å t

Som oftest snakk om en halvtime eller mindre, men hvis snuppa har sovet på dagtid kan hu holde det gående i både to og tre timer.

Idag går hun ikke sovet på dagen, jeg gikk med de klokken halv sju for å legge de. Null sjanse, først er de glad og fornøyd og tuller begge to. Så blir den ene sint, så den andre.
Heldigvis sluttet mann på jobb en time tidligere så han kom inn og hjalp meg i halv åtte tiden.
Halv ni var vi ute...

Er jo når mange andre har ferie det er koselig å ta ferie:)
Men, men, håper de får tatt det igjen senere:)
Ja. De reiser jo tidvis delvis sammen med eller treffer underveis, andre. De har søsken med vogn også. Men i år tror jeg ikke feriene sammenfaller og de skulle på tur bare de to. Men fortrinnsvis i den varme årstiden.

Her i huset har vi det bra.

Litt tett nese på eldstemann og sår hals på meg, noen skikkelige skrubbsår etter kollisjon med kusina og tilhørende kræsj i asfalten på mellomste. Et kne og en albue. Plasteret godt av bhg. Byttet det ene i kveld, andre fikk vi ikke røre.
Litt småutslett/eksem på yngste men får det vel under kontroll, mindre hissig i kveld

Alt ved det vante, ikke noe alvorlig galt. Heldigvis.

Ok godt det.
Her har OJ vært syk, men begynner komme seg nå. En god del syk han stakkar. Jeg var det selv som barn.

Min har akseptert at det er sånn, mot at jeg har akseptert at HAN ikke feirer bursdagen sin slik. Vi har nå de senere år tonet ned så vi ikke faktisk feirer MIN sånn heller, bare UNGENE. (Jadda, og jeg fikk en unge første juledag...) Hans bursdag feires, og nå også min, bare med foreldre og søsken. I praksis ofte bare mine foreldre og søsken siden hans bor en dagsreise unna. I år skulle mine foreldre på konsert på hans bursdag, så bare min bror med familie. Vel, mamma skal sikkert ikke på konsert, men hun skal sikkert ikke i bursdag heller)

Og så tror jeg han takler det bedre nå som ungene er større. Eldste forsvant på loftet med guttene og mellomste lekte med søskenbarnet på kjøkkenet og han kunne faktisk trekke seg ut i hagen hvor det dannet seg en herre-avdelingog drikke en kopp kaffi i fred. Ikke så ikke det. Noe annet når ungene var yngre og man måtte gjete dem... (dvs, JEG slapp taket mye tidlgiere enn ham, så han stresset et par år der...)
Godt det da :)
Og ikke lett når man ikke helt tør å slippe taket på barna ;) merker at det derimot er mye lettere for meg å la snuppa gjøre som hun vil med min familie som jeg kjenner alle da ;)
Hans familie stoler jeg ikke på i store folkemengder da!

Begynner å bli lei de vi leier hos, eller barna dems. Tenåringsjenter som alltid skal krangle, skrike, trampe i gulvet eller velte stoler.

Gleder meg til de skal på ferie :D da blir det stille.

Begynner å bli lei de vi leier hos, eller barna dems. Tenåringsjenter som alltid skal krangle, skrike, trampe i gulvet eller velte stoler.

Hihi.. derfor er jeg glad for at vi har ett hus helt for oss selv.. :)

Ja. De reiser jo tidvis delvis sammen med eller treffer underveis, andre. De har søsken med vogn også. Men i år tror jeg ikke feriene sammenfaller og de skulle på tur bare de to. Men fortrinnsvis i den varme årstiden.
Ikke sant:( trist når det blir sånn!
Men det viktigste er jo at hun blir frisk:)

Husk at jeg liksom kjenner deg litt snuppa;)❤️
Haha ja og jeg nå har sittet unødvendig lenge for å hjelpe en vi kjenner med å få visum til England! Det er IKKE lett!!! Verre enn Norge om mulig!
Og mannen fikk streng beskjed om at han ikke får reise noe sted utenfor schengen eller egypt før han eventuelt har svensk pass for unødvendig mye arbeid for noen få dager :p og enda må man vil Stockholm osv :o

Så slitsomt:( håper de snart flytter ut da!:P

Back
Topp