Juni - skravletråden

Jeg ga lille U til mannen og gikk ut og ropte på henne.
Jeg gikk der hun pleide å gå og foreldrene til henne hun var hos hørte det og sa hun var der.
Det var det neste stedet jeg hadde tenkt å sjekke.
Hadde hun ikke vært der, eller et av to andre steder hadde jeg fått skikkelig panikk.
Hadde panikk, men ikke så ille at jeg ikke klarte å tenke klart
Godt hun har faste steder å være som regel!

Håper det er gode nyheter om at de vet hva det er og lett kan gjøre noe med det!
Ettet å ha vært fastende siden midtnatt i tilfelle operasjon (selv om de sa i går etter undersøkelsene at siden blodtilførselen er bra håper de å slippe å operere) fikk hun litt suppe nå, så da har de ikke planer om operasjon med en gang i alle fall.

(fint for blodsukkeret til en kostholdsregulert diabetiker som spiser hver tredje time på dagen for å ha blodsukkeret under kontroll...)

De vet at det er to infeksjoner i tarmen. Den ene får hun antibiotika for. De vet at tarmen ikke fungerer i det hele tatt. Men de vet ikke hvorfor.

Det er status etter undersøkelse mes røntgen, ct og koloskopi i går.

I grunn her og. Tom peppa gris ;)
I frost er egentlig Olaf best :p og Elsa da for hun har lyst hår som henne. Men håret-der er rapunzel forbildet ;)
Å ja, her er ikke hårfarge så viktig sånn sett, men hvordan det er stylet, så nå er hun anna med to fletter ;)
Rapunzel er store forbildet her også når det gjelder hår ;)

Ettet å ha vært fastende siden midtnatt i tilfelle operasjon (selv om de sa i går etter undersøkelsene at siden blodtilførselen er bra håper de å slippe å operere) fikk hun litt suppe nå, så da har de ikke planer om operasjon med en gang i alle fall.

(fint for blodsukkeret til en kostholdsregulert diabetiker som spiser hver tredje time på dagen for å ha blodsukkeret under kontroll...)

De vet at det er to infeksjoner i tarmen. Den ene får hun antibiotika for. De vet at tarmen ikke fungerer i det hele tatt. Men de vet ikke hvorfor.

Det er status etter undersøkelse mes røntgen, ct og koloskopi i går.
Ikke så oppløftende med andre ord!
Håper de får vekk infeksjonen snart og at tarmen vil fungere igjen etter det

Back
Topp