Det gjør jeg virkeligNyt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg virkeligNyt det
Kanskje jeg kan det jaKan ringe og spørre om time når du har ferie
HV tenker du på?Det er nok lurt ja
PS husk på innleggene dine
Burde i grunn være det jaDu fåår være glad for det
Tydeligvis hadde liksom tenkt å prøve på son april/ mai barn hahaHa ha blir fort slik
Ikke mer enn 4-5 etter hverandre ellers kan du bli tatt for spamHV tenker du på?
Det burde du, er ikke gøy når man opplever det motsatteBurde i grunn være det ja
Ikke enda i alle fallDu har fått besøkt din mor?
Takk.Tenker på dere.
Godt hun har faste steder å være som regel!Jeg ga lille U til mannen og gikk ut og ropte på henne.
Jeg gikk der hun pleide å gå og foreldrene til henne hun var hos hørte det og sa hun var der.
Det var det neste stedet jeg hadde tenkt å sjekke.
Hadde hun ikke vært der, eller et av to andre steder hadde jeg fått skikkelig panikk.
Hadde panikk, men ikke så ille at jeg ikke klarte å tenke klart
Gjorde jeg det? huff...nettbrette har klikketIkke mer enn 4-5 etter hverandre ellers kan du bli tatt for spam
Ettet å ha vært fastende siden midtnatt i tilfelle operasjon (selv om de sa i går etter undersøkelsene at siden blodtilførselen er bra håper de å slippe å operere) fikk hun litt suppe nå, så da har de ikke planer om operasjon med en gang i alle fall.Håper det er gode nyheter om at de vet hva det er og lett kan gjøre noe med det!
Håper dere blir litt klokere
Å ja, her er ikke hårfarge så viktig sånn sett, men hvordan det er stylet, så nå er hun anna med to fletterI grunn her og. Tom peppa gris
I frost er egentlig Olaf best og Elsa da for hun har lyst hår som henne. Men håret-der er rapunzel forbildet
Greit det for å få time samt funnet ut hvor langt på vei du kan væreKanskje jeg kan det ja
Så det nå,sender iver en klem jeg.Håper. Aner ikke hva jeg håper på, jmf det lengre svaret jeg nettopp skrev
Nei, det burde vi alle huske påJeg også! Vi skjønner nok virkelig ikke hvor heldige vi faktisk er altså!
Flinke mannenMannen løp ut og redda mesteparten fra å bli vaska på nytt han kan når han vil
Men det blir lekkert daDet er ikke billig nei
Ikke så oppløftende med andre ord!Ettet å ha vært fastende siden midtnatt i tilfelle operasjon (selv om de sa i går etter undersøkelsene at siden blodtilførselen er bra håper de å slippe å operere) fikk hun litt suppe nå, så da har de ikke planer om operasjon med en gang i alle fall.
(fint for blodsukkeret til en kostholdsregulert diabetiker som spiser hver tredje time på dagen for å ha blodsukkeret under kontroll...)
De vet at det er to infeksjoner i tarmen. Den ene får hun antibiotika for. De vet at tarmen ikke fungerer i det hele tatt. Men de vet ikke hvorfor.
Det er status etter undersøkelse mes røntgen, ct og koloskopi i går.