Tror magen var full av mat, men hun har vært litt varm i dag... så vet ikkeNeimen??? Det var jo virkelig trasig da!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror magen var full av mat, men hun har vært litt varm i dag... så vet ikkeNeimen??? Det var jo virkelig trasig da!!!![]()
Må ikke friste eg til å gå på HM på nett nåVar ikke inne så jeg så ikke hvor mye som var på 70%, bare at det var opptil 70%
Det har jeg ikke i husFant norske jordbær i dag![]()
Uff, håper det var bare mat!Tror magen var full av mat, men hun har vært litt varm i dag... så vet ikke
Da er det deilig å komme hjemYey hjemme igjen. Vært bortr siden 7.40 i dag
Oi, vært lang dag for dere..Yey hjemme igjen. Vært bortr siden 7.40 i dag
Jo... men liker ikke å kjøre i trondheim... er så stort... kan kjøre til stjørdalen men da får mannen ta overDu har ikke lappen?
Var veldig diggDa er det deilig å komme hjem![]()
Ja har vært det i grunnOi, vært lang dag for dere..
Hatt det fint?
Uff ingen spying her heldigvis. Men flyr ut av inn av rommet med ei som hyler og skriker når hun våknerHer spydde mini bare for å toppe hylingen til storesøster.. storesøster sover heldigvis nå
Har 2 kurver i skapetDet har jeg ikke i hus![]()
Disse sto at kom fra vestfold...Hvor i landet?beste bærene!!
![]()
Ja. Men iphoner er dyre å skifte på:/Oj det var ille!Du får lete opp noen som fikser skjermer
Betalte 300 for å skifte på min Sony for et par mnd siden
![]()
Pils er en øl-type som opprinnelig kommer fra området Pilzner (eller hvordan det når skrives) i Tsjekkia.Oj, det var avanserte merker!Hansa er jeg ikke så glad i generelt, men Aass er god
![]()
Håoer jeg også.. tenkte oss på hytta i helgen...Uff, håper det var bare mat!![]()
Skal bare slappe av nå da?Var veldig digg
Ok da skal jeg la være å nevne salg...Må ikke friste eg til å gå på HM på nett nå![]()
Huff... har ikke prøvet å legge henne enda.. får roe magen litt førstUff ingen spying her heldigvis. Men flyr ut av inn av rommet med ei som hyler og skriker når hun våkner
Når er termin?Helst det da
Men det ga seg Når jeg slappa av litt