Juni - skravletråden

Bare en pils :) Vanligvis går det i vann, men må nyte st. hans litt :)
Pils er godt det da, men varierer veldig med merkene.
Hvilken er det du drikker?

For en herlig dag:-). Innskrivingen på sykehuset gikk fort, mini storkoste seg med foreldrene mine imens. Så dro vi ut til hytten til foreldrene mine og koste oss der i solen før vi dro hjem i ettermiddag:-). Nå sover mini og jeg prøver å få bekkenet til å slappe av:-). Hatt masse ganske sterke kynnere idag så vært litt småurolig men håper det roer seg nå ila kvelden:-)
Høres ut som en flott dag:D

Dersom de er så unge at de ikke har barn selv er det ikke sikkert det tenker over det.
Vet jeg ikke gjorde det, men var det noe som ba oss være litt rolig siden babyen sover ble jeg veldig flau siden jeg ikke hadde tenkt over det og sa unnskyld.
De var hvertfall over 18 år. Men kanskje de ikke tenkte seg om. Bare jeg som blir provosert når jeg akkurat har fått hu til å sovne så skal folk bråke :p

De var hvertfall over 18 år. Men kanskje de ikke tenkte seg om. Bare jeg som blir provosert når jeg akkurat har fått hu til å sovne så skal folk bråke :p
Jeg tror jeg ikke tenkte over det før vi begynte å prøve å få barn selv, og da var jeg godt over 18..
Men skjønner du blir provosert, prøver bare å se det fra deres side

Pils er godt det da, men varierer veldig med merkene.
Hvilken er det du drikker?
Nå går det i Den lille lyseblå som heter her kommer solen :) Nydelig synes jeg på sommeren :) Vanligvis er jeg mest glad i Ringnes sin LITE-versjon :) Er ikke så mye til vindrikker, har visst aldri blitt helt voksen der ;)

Back
Topp