Juni - skravletråden

Vi hadde planer om å slenge noe ved i kulegrillen, funker det og :) Men ikke i regnvær :( :(
Har ikke kullgrill, men jeg personlig har ingen tradisjon når det kommer til st. hans så tenker egentlig ikke så veldig mye på det

Jeg sa ifra jeg "for man må stå oppå vogna å snakke eller?"
De er kamputøvere sa samboern, de har null respekt for andre..
Jøye meg.... trodde kamputøvere hadde nettopp stor respekt for andre jeg.... Det lærer i alle fall de unge som trener Jiu Jitsu heri bygda..... Ikke bra....

Sovna til slutt i vognen :) trillet hun inn i jentegardroben, i gardroben ved siden av sitter det en gjeng gutter som ikke en gang skulle trene, de henger der å prater, ender med at jeg må flytte vogna inn på kontoret som er inne i hallen, så kommer faen meg guttene dit :mad:
De burde jo se vogna (hvis ikke er det noe alvorlig galt) så står de rett ved siden av vogna å prater :mad:
Dersom de er så unge at de ikke har barn selv er det ikke sikkert det tenker over det.
Vet jeg ikke gjorde det, men var det noe som ba oss være litt rolig siden babyen sover ble jeg veldig flau siden jeg ikke hadde tenkt over det og sa unnskyld.

Back
Topp