Jeg sa ifra jeg "for man må stå oppå vogna å snakke eller?"De anr nok ikke hvordan det er å få en baby til å sove nei! Lov å si fra![]()
De er kamputøvere sa samboern, de har null respekt for andre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sa ifra jeg "for man må stå oppå vogna å snakke eller?"De anr nok ikke hvordan det er å få en baby til å sove nei! Lov å si fra![]()
Nei. Går ikke på garantien når jeg knuste skjermen selv. Og glemte å kjøpe forsikringIkke garanti eller forsikring?![]()
Har ikke kullgrill, men jeg personlig har ingen tradisjon når det kommer til st. hans så tenker egentlig ikke så veldig mye på detVi hadde planer om å slenge noe ved i kulegrillen, funker det ogMen ikke i regnvær
![]()
![]()
Dyr telefon?Noe så veldig og![]()
Ja var veldig heldig med været i år. Varmeste dagen så langtWOW Hærlig!!!Heldige dere!
![]()
Med selfølgeligMed eller uten deg?
Jøye meg.... trodde kamputøvere hadde nettopp stor respekt for andre jeg.... Det lærer i alle fall de unge som trener Jiu Jitsu heri bygda..... Ikke bra....Jeg sa ifra jeg "for man må stå oppå vogna å snakke eller?"
De er kamputøvere sa samboern, de har null respekt for andre..
Tipp topp! Logg av og nyt!Ja var veldig heldig med været i år. Varmeste dagen så langt
Dersom de er så unge at de ikke har barn selv er det ikke sikkert det tenker over det.Sovna til slutt i vognentrillet hun inn i jentegardroben, i gardroben ved siden av sitter det en gjeng gutter som ikke en gang skulle trene, de henger der å prater, ender med at jeg må flytte vogna inn på kontoret som er inne i hallen, så kommer faen meg guttene dit
De burde jo se vogna (hvis ikke er det noe alvorlig galt) så står de rett ved siden av vogna å prater![]()
Da får dere kose dere uten levende flammerHar ikke kullgrill, men jeg personlig har ingen tradisjon når det kommer til st. hans så tenker egentlig ikke så veldig mye på det
Ser utrolig koselig utHer er det supert vær. Vi har vært en turVis vedlegget 183954
Samme herDersom de er så unge at de ikke har barn selv er det ikke sikkert det tenker over det.
Vet jeg ikke gjorde det, men var det noe som ba oss være litt rolig siden babyen sover ble jeg veldig flau siden jeg ikke hadde tenkt over det og sa unnskyld.
Håper det blir bedre etterhvert med dyr daSpesielt hunderikke så mye katter. Men det går bra når hun blir forklart på forhånd at det kan være katt eller hund osv.
Jeg har blitt veldig flink til å sende mannen uten megMed selfølgelig![]()
God kveld!God kveld
Akkurat koset oss med deilig grillmat og eplekake med is til dessert!
Det skal ikke bli noe problem.Da får dere kose dere uten levende flammer![]()
![]()
Nei, tror aldri jeg har kjøpt så billige bukser før utenom når jeg var i utlandet tror jegNei det tilhører ikke hverdagen
Fått tak i det engang og det var på outlet![]()
Jo skulle tenkt på det når jeg kjøpte nyKoster litt da men dekker ganske mye :
Støtter den! Viktig å nyte kveldene littDet skal ikke bli noe problem.
Sitter med en kopp te nå, men tror jeg bytter den ut med et lite glass vin i løpet av kvelden
Hvertfall når man har ferie og ikke trenger å stå opp grytidlig i morgenStøtter den! Viktig å nyte kveldene litt![]()