Janetz
Elsker forumet
Kos dere masse sammenDa har vi vært ute å spist. Jeg sniker meg til litt babyverdentid, men snart fortsetter kjærestekvelden. Henter frøkna hos farmora om noen timer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere masse sammenDa har vi vært ute å spist. Jeg sniker meg til litt babyverdentid, men snart fortsetter kjærestekvelden. Henter frøkna hos farmora om noen timer![]()

Straks ved mållinja38+2 i dag![]()
Vet ikke hva det var, men tror de var bukser de måtte få bort fra lageret og derfor solgte de så billige. Kan tenke meg at det er bukser fra fjoråret eller året førOj! Mon tro om det er landsdekkende tilbud?![]()
I vertfall da!Hvertfall når man har ferie og ikke trenger å stå opp grytidlig i morgen![]()
Tror jeg må en sving innom cubus i morraVet ikke hva det var, men tror de var bukser de måtte få bort fra lageret og derfor solgte de så billige. Kan tenke meg at det er bukser fra fjoråret eller året før![]()
Nei, veldig bra å jeg er veldig fornøydDet var ikke værst![]()
Da pleier jeg heller å drikke vann eller cola zero..I vertfall da!Og når man må grytidlig opp neste morgen som meg også
![]()
OkeiNei ikke noe spesielt som skjer her![]()
Det er de heldigvisBare hyggelig! Håper de er flinke med barnebarna da om ikke annet![]()
Vurderer om jeg kanskje må gjøre det jeg også.Tror jeg må en sving innom cubus i morra![]()
ÅjaPå vei hjem fra sandvika
Fysj, da må du vel gi deg daJeg vil ha tre, og han mur.
Dessverre har han foreldene sine på sitt parti![]()
Ja. Går fra vettet snart herDere har også en sånn dag... her er det mye hyl i dag
Ånei! Så kjedelig! :-/Hei og hå! Sitter og irriterer meg over regn når vi hadde planlagt kosekveld ute på terrassen med bål og pils![]()
Sånt er jo veldig artig daSkjønner jeg godt!Her går det mest i lekeland og i ferien blir det lilleputthammer og barnas bondegård
Trivelig det altså, men ganske travelt
![]()
Bare en pilsDa pleier jeg heller å drikke vann eller cola zero..
Rød- eller hvitvin på deg?
Herlig. TakkKaffelatte og vaniljeis. 2 dl kaffe 1dl melk og vaniljeis til ønsket konsistens
Hørtes deilig ut i dette væretDa har jeg akkurat laget meg en stor kanne te![]()
Ja du får se om de har det der du bor, ikke sikkert de har det, men kanskje du er heldigTror jeg må en sving innom cubus i morra![]()