Janetz
Elsker forumet
Ånei! Så surtDen følelsen når ungen hyler og skriker så høyt uten grunn at du skvetter og deiser mobilen av bordet på badet.
Og nå er skjermen helt knust
Idag er virkelig en dritt dag med en grinete unge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Så surtDen følelsen når ungen hyler og skriker så høyt uten grunn at du skvetter og deiser mobilen av bordet på badet.
Og nå er skjermen helt knust
Idag er virkelig en dritt dag med en grinete unge
Så artig med stor familieHaha såpass![]()
Jeg har og en lillebror. Pluss to storesøstre og en storebror![]()
God kveldGod ettermiddag!
Hva skjer?![]()
Ikke garanti eller forsikring?Ja. Aner ikke åssen jeg skal ha råd til å fikse den
Ja det er det viktigsteHehe, så lenge du er du så går det fint![]()
Nei det tilhører ikke hverdagenIkke ofte man finner dongeribukser til 50kr, å gode var de og![]()
Nam! Det hørtes veldig godt ut!God kveld
Akkurat koset oss med deilig grillmat og eplekake med is til dessert!
Travelt her ogsåMen er travelt i dag
Blir deiligJa takk gud for det
Bursdagsgaver og rammerHva shoppet du?
Å nei, er dere uenige?Bahhh jeg taper her. diskuterer utførelse av en trapp utenfor
Spesielt hunderEnn hunder eller katter?
Med mannen?Bahhh jeg taper her. diskuterer utførelse av en trapp utenfor
Takk for sympatiSkjønner virkelig det.... Føler med deg!![]()
Koster litt da men dekker ganske mye :Aah. Får huske det neste gang![]()
38+2 i dagHvor langt er du nå på vei?
Ja jeg gleder meg like mye som guttungenSpennende sikkertGleder meg til mine blir så store at vi kan reise slike steder
spennende for oss voksne også da
![]()
Oj! Mon tro om det er landsdekkende tilbud?Skulle bare innom Cubus en kjapp tur i dag for å se om de hadde kortermet bodyer til lillemor, men så såg jeg et stativ med dongeribukser til nedsatt pris. Skulle bare se, men hun som stod der å prisa buksene sa at de kosta kun 50kr nå så da ente jeg jo opp med tre bukser til en verdi av 1597kr - betalte kun 150kr for alle tre :-D Men lillemor fikk altså kortermet bodyer altså, men vi måtte til HM for å finne de
Vis vedlegget 183923
Kos dere masseDa har vi vært ute å spist. Jeg sniker meg til litt babyverdentid, men snart fortsetter kjærestekvelden. Henter frøkna hos farmora om noen timer![]()