Ja kan skjønne detTakk! Veldig gøy når det var så billig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan skjønne detTakk! Veldig gøy når det var så billig![]()
Skjønner virkelig det.... Føler med deg!Disse kommer i en egen liga![]()
Spennende sikkertJeppbare meg og eldste da..
Vet ikke.. Testen virket ikke så veldig sterk så er vell bare noen ukerSkal du til lege da eller?
Eller detEller tar seg opp![]()
Fint vær hos dere?Vært ute i dag vi
TakkGratulerer
Har ikke hatt mensen på over 2 år. Sluttet med mini pillene i april men trodde liksom ikke jeg kunne bli gravid nå uten mensenVar det ikke helt planlagt?
Ikke ofte man finner dongeribukser til 50kr, å gode var de ogJa kan skjønne det![]()
Hehe ja, skulle lagt ut bilder, ble litt så som såSpennendegleder meg til å høre
![]()
Ja det må jeg siJa tar det ganske pentorker ikke bruke energi på å "krangle"
![]()
Ja siste året har jaggu gått fort!!Aaah minste er på alder med min daherregud frøkna her blir jo 1 år snart
![]()
Det er jo bare moroJeg hater egentlig å brette klær, men de er nå litt mer koselig når man sorterer etter kriteriet hva som skal være med på ferie og ikke
Ble dart til en 8 åring, Lego til en 6 åring, 4 rammer, og mye snopHva shoppet du?
Nettopp det hun gjorde, den tyvenHehe, hun nevnte noe om antydning til fint vær![]()
Deilig med korte dagerHihi, takkKom hjem da, å begynte å stor rydde
Nå sitter jeg å syr
![]()
Nei, ikke friMen bare 4,5t i morgen også
![]()
Det skjønner jegNår det hele ble toppa med knust telefon så ble hele arbeidslysta vekk
Hehe. Syns også mi kan være lille babyen min litt til. Men måtte løpe ut av dusjen i stad og forhindre at ho velta bleiebøtta...8,5 mnd nå... hun har det heldigvis ikke så travelt.![]()
Huff da! Ikke moro.Den følelsen når ungen hyler og skriker så høyt uten grunn at du skvetter og deiser mobilen av bordet på badet.
Og nå er skjermen helt knust
Idag er virkelig en dritt dag med en grinete unge