Janetz
Elsker forumet
70% er jo toppSå bare det stod store skilt med opp til 70% når jeg gikk forbi her i går.
Hadde ikke tid til å ta en tur innom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
70% er jo toppSå bare det stod store skilt med opp til 70% når jeg gikk forbi her i går.
Hadde ikke tid til å ta en tur innom
Det er detSer utrolig koselig ut
Heldige dere!!!Både mannen og jeg elsker leke-parker.
Er derfor hele familien har sesongkort på Tusenfryd og vi har leke-land ferie i Danmark![]()
Å jeg løy visst... Var 10 mnd i danmarkDet var da veldig sent
Det er en del ting på Tusenfryd U kan ta, og det er Duploland på Legoland som er for de helt små, ellers så syns han bare det er utrolig morsomt å se på alt det rare som er rundt om kring i slike parker.
Mye lys og farger
To mnd gammel iphone se. Dyr jaDyr telefon?
Neimen??? Det var jo virkelig trasig da!!!Mini spydde nettopp... så blir ikke så mye nyting :/
Det er ikke mannen heller, men må jo ha han medJeg har blitt veldig flink til å sende mannen uten meg
Er ikke overbegeistret for å dra dit selv
Ja og med god grunnNei, veldig bra å jeg er veldig fornøyd![]()
Har noen jaMye planer?
Her spydde mini bare for å toppe hylingen til storesøster.. storesøster sover heldigvis nåJa. Går fra vettet snart her
Fant norske jordbær i dagHar lyst på noe godt, men er ikke sikker på om jeg skal ta noe.
Har veiedag i morgen![]()
Hver sin smak.Nå går det i Den lille lyseblå som heter her kommer solenNydelig synes jeg på sommeren
Vanligvis er jeg mest glad i Ringnes sin LITE-versjon
Er ikke så mye til vindrikker, har visst aldri blitt helt voksen der
![]()
Er veldig godtHerlig. Takkut å kjøpe is imorgen
![]()
Var ikke inne så jeg så ikke hvor mye som var på 70%, bare at det var opptil 70%70% er jo topp![]()
Oj det var ille!To mnd gammel iphone se. Dyr ja
Det kommer til å bli så gøy denne ferienHeldige dere!!!![]()
Oj, det var avanserte merker!Hver sin smak.
Av pils foretrekker jeg Staropramen og Urquell. Av norske Aass og Hansa
Du har ikke lappen?Det er ikke mannen heller, men må jo ha han medså han kan kjøre
![]()
Ja det tror jeg virkelig! Må bare nyte og lagre til vinterenDet kommer til å bli så gøy denne ferien![]()