Ja var veldig koseligHøres ut som en bra dag det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var veldig koseligHøres ut som en bra dag det
Åh!! Kiwi in the morning!!!De har sendt helt til nordland... bama som hadde. Fant på kiwi
Får håpe det går overTakkja kanskje det. Men sist hadde jeg svært lite plager. Nå har jeg vært kvalm på jobb hele denne uken. Når jeg først må bevege meg mye,...
Dersom du ikke er sikker på hvor langt du er på vei er det ikke da best å ta en tur til legen?Sant nok.. Men hva om den kommer på 3+? Da vil jeg jo være 5 uker på vei iallfall og kanskje lengre? Men hvis det står 1-2 så er det jo lettere.. Så er ikke sikkert man blir så mye mer klok
Hehe nei det er sant detJa, surna litt kan du si, men gått over nåer ikke ille å klatre på skravlelista med en pils i handa heller
![]()
Jo det går jo.. men vis han skal inn til byen og korrigere øynene så må vi jo inn i byen.Kan dere ikke spise på Ikea![]()
Er kanskje det..Nåja, nyttig er det alltid!![]()
Ja er jo verdt et forsøk da, men tror det bare var noe Cubus Stavanger hadde for å få vekk de buksene fra lageretHar sikkert ikke, men satser på flaksen da![]()
Sater på at de har fått inn der ogsåÅh!! Kiwi in the morning!!!![]()
Bra at det ikke er langt da, men uansett ikke morro på hyttetur med omgangssyke.... Vil helst være hjemme med vaskemaskina og alle kles/sengeskifta da jaTakk❤ håper det. Får se henne ann i morgen. Er uansett bare 3 min med båten
![]()
Hvordan er det å finne parkering i Trondheim?Jo det går jo.. men vis han skal inn til byen og korrigere øynene så må vi jo inn i byen.
Og så hadde jaggu mannen gjemt unna en sjokolade til kvelder med sure kvinnfolk, så nå er livet topp!Hehe nei det er sant det![]()
Ingen kunnskap er unyttig! - fint mottoEr kanskje det..
Hehe..Og så hadde jaggu mannen gjemt unna en sjokolade til kvelder med sure kvinnfolk, så nå er livet topp!![]()
Jeg også. For nå har det vært son at jeg har spist lunsj blitt svært uggen øverst i magen og så blir det bare bare verre med kvalme når jeg må gå i utetiden.. Et par ganger føles det som jeg må kaste opp. Blir nok lettere når det har gått så mange uker at jobben kan få beskjed å de kan legge til rette hvis noenplager meg endaFår håpe det går over
Er bare ikke alt man føt bruk for hele tidenIngen kunnskap er unyttig! - fint motto![]()
Regner med det....Ja er jo verdt et forsøk da, men tror det bare var noe Cubus Stavanger hadde for å få vekk de buksene fra lageret![]()
Joda han glimter til i motgangstiderHehe..
Smart fyr