Mannen min er også litt slik..Joda han glimter til i motgangstider![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min er også litt slik..Joda han glimter til i motgangstider![]()
Hehe! Har en bekjent som plutselig kan finne på å smalltalke om dypvannsfisk og slike ting ja, det er ikke helt nødvendig tenker jeg.... vi rundt blir bare stående helt passivEr bare ikke alt man føt bruk for hele tiden![]()
Er det norske jordbær dere snakker om?De har sendt helt til nordland... bama som hadde. Fant på kiwi
Jeg står fortsatt på mitt uansett hvor mye de prøver overbevise meg om at jeg har feilHehe, ekstra kjipt![]()
Jo kanskje.. Men føler ikke jeg kan dra tid før om litt over 2 ukerDersom du ikke er sikker på hvor langt du er på vei er det ikke da best å ta en tur til legen?
Hehe de har vel blitt slik gjennom evolusjonen tror jegMannen min er også litt slik..

Jeg er slik som kan litt om veldig mye rart og kunne sikkert vært med i en samtale om dypvannsfiskHehe! Har en bekjent som plutselig kan finne på å smalltalke om dypvannsfisk og slike ting ja, det er ikke helt nødvendig tenker jeg.... vi rundt blir bare stående helt passivmen ellers synes jeg mer kunnskap alltid er velkomment
![]()
På ingen som helst måte.Du liker vel ikke å tape
Om du får 3+ vet du jo som sagt at du er lengre enn fem uker. Og snart mulig å se på tidlig ul. Kan få det henvist fra legen når du ikke har noen syklus å forholde deg til.Sant nok.. Men hva om den kommer på 3+? Da vil jeg jo være 5 uker på vei iallfall og kanskje lengre? Men hvis det står 1-2 så er det jo lettere.. Så er ikke sikkert man blir så mye mer klok
Det er det de gjørEr det norske jordbær dere snakker om?
Aah. Fikk de fra vestfold i butikkene her i troms to uker siden. NyyyydeligeDet er det de gjør
Hehe nå måtte jeg le litt! Kanskje introdusere deg for min bekjente???Jeg er slik som kan litt om veldig mye rart og kunne sikkert vært med i en samtale om dypvannsfisk![]()
Det er litt bedre heldigvis. Ikke noe særlig feber i kveld. Sovnet greit.Hvordan er det med han?
Haha! Kos dere med sjokolade.Og så hadde jaggu mannen gjemt unna en sjokolade til kvelder med sure kvinnfolk, så nå er livet topp!![]()
Har man ikke krav på UL dersom man ikke er helt sikker på hvor langt man er på vei?Jo kanskje.. Men føler ikke jeg kan dra tid før om litt over 2 ukernår jeg har ferie. Men de tar jo bare en hcg prøve..
Ja veldig. De er jo så dyre ellersAh så digg med tilbuf da
Kan anbefale Neonate! Rekker til evigheten og litt til bare den har "fri sikt"Nei da ble det ikke noe St.hans-feiring på meg med bål nede ved sjøen med naboene her.. Vi har sjøen rett ved der vi bor, altså rundt 50meter, sikkert ikke det en gang, fra døra vår å babycallen gikk ikke bort dit så da får jeg sitte inne skravle her da mens sambo er med naboene å koser segNå sitter jeg å kikker på finn.no for å finne en babycall som rekker ennå lenger det babycallen vår gjør.
Eventuelt lang og hard treningHehe de har vel blitt slik gjennom evolusjonen tror jeg![]()
Kan skjønne du er sliten da. Håpe det blir bedre. Når har dere ferie?Ja har vært mye den siste tiden o tillegg til lite folk på jobb