Juni - skravletråden

Dersom du ikke er sikker på hvor langt du er på vei er det ikke da best å ta en tur til legen?
Jo kanskje.. Men føler ikke jeg kan dra tid før om litt over 2 uker :p når jeg har ferie. Men de tar jo bare en hcg prøve..

Hehe! Har en bekjent som plutselig kan finne på å smalltalke om dypvannsfisk og slike ting ja, det er ikke helt nødvendig tenker jeg.... vi rundt blir bare stående helt passiv :p men ellers synes jeg mer kunnskap alltid er velkomment :)
Jeg er slik som kan litt om veldig mye rart og kunne sikkert vært med i en samtale om dypvannsfisk :P

Sant nok.. Men hva om den kommer på 3+? Da vil jeg jo være 5 uker på vei iallfall og kanskje lengre? Men hvis det står 1-2 så er det jo lettere.. Så er ikke sikkert man blir så mye mer klok
Om du får 3+ vet du jo som sagt at du er lengre enn fem uker. Og snart mulig å se på tidlig ul. Kan få det henvist fra legen når du ikke har noen syklus å forholde deg til.

Nei da ble det ikke noe St.hans-feiring på meg med bål nede ved sjøen med naboene her.. Vi har sjøen rett ved der vi bor, altså rundt 50meter, sikkert ikke det en gang, fra døra vår å babycallen gikk ikke bort dit så da får jeg sitte inne skravle her da mens sambo er med naboene å koser seg :-) Nå sitter jeg å kikker på finn.no for å finne en babycall som rekker ennå lenger det babycallen vår gjør.

Hvordan er det med han?
Det er litt bedre heldigvis. Ikke noe særlig feber i kveld. Sovnet greit.
Spist mer enn i går.
Jeg fikk tårer i øynene når han ba om mer mat. Blir jo tussete. Han er ikke store gutten fra før så ingenting å gå på.

Jo kanskje.. Men føler ikke jeg kan dra tid før om litt over 2 uker :p når jeg har ferie. Men de tar jo bare en hcg prøve..
Har man ikke krav på UL dersom man ikke er helt sikker på hvor langt man er på vei?
Uansett om du drar når eller om 2 uker, er ikke det viktigste at du er gravid og ikke hvor langt?

Nei da ble det ikke noe St.hans-feiring på meg med bål nede ved sjøen med naboene her.. Vi har sjøen rett ved der vi bor, altså rundt 50meter, sikkert ikke det en gang, fra døra vår å babycallen gikk ikke bort dit så da får jeg sitte inne skravle her da mens sambo er med naboene å koser seg :) Nå sitter jeg å kikker på finn.no for å finne en babycall som rekker ennå lenger det babycallen vår gjør.
Kan anbefale Neonate! Rekker til evigheten og litt til bare den har "fri sikt" :) Ellers synes jeg litt synd på deg nå ja.... :(

Back
Topp