Ja hadde en koselig dag se vekk fra de intense kynnerneHøres ut som en fin dag
Litt tidlig å føde enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hadde en koselig dag se vekk fra de intense kynnerneHøres ut som en fin dag
Litt tidlig å føde enda?
Blir vel ikke det her heller..Kjenner jeg trenger det og men gubben reiser vekk så blir ikke avslapningshelg
På vei hjem fra sandvikaGod ettermiddag!
Hva skjer?![]()
Ja, litt over 1 år. Har nesten 3,5 år i Asia fra 2008-2011Har du bodd i Kina, så utrolig spennende
Helt santÅjaMen en mnd, det er jo ikke lenge til
Er jo veldig lurt da, for da kan man bare komme å føde med en gang
![]()
Hehe, ekstra kjiptJada gjør det. Dessverre hadde han støtte i sine foreldre på denne![]()
NeiLiten en som ikke vil sove?
Åja, det tror jegDet kan vi.. må sikkert en eller annen gang til trondheim![]()
Så utrolig spennende, jobb eller studier?Ja, litt over 1 år. Har nesten 3,5 år i Asia fra 2008-2011
Vi var der i 18 tidenHar du vært med på trening helt til nå???? Hva trener mannen din da?
Skal tidlig krøkes og så videre....Neihun ville se på at de andre skulle trene selv forsvar
![]()
Hei og hå! Sitter og irriterer meg over regn når vi hadde planlagt kosekveld ute på terrassen med bål og pilsGod ettermiddag!
Hva skjer?![]()
Kjenner til det der.. :/Ja jeg vet, men er forferdelig til å finne på ting til meg selv -.-
Tror mannen blir litt tullat av det![]()
Høres bra utOkeiDa er det ikke deg heller
Du er utelukket
Skyller på skyene jeg
![]()
Så greit daKunne ikke vært bedre da
![]()
HeheJa var stor stas for jenta som sprang rundt og sa BØØØ til alleog sang en sang i mikrofonen innimellom
![]()
Hehe trodde du dro direkte dit når avtalen med venninna ble avlystVi var der i 18 tidenså vi har handla litt og vaska bilen. Så er treningen ferdig 20:00.
Han er taekwondo instruktør![]()
Alltid min skyldKanskje det ja?![]()
Greit å vente noen dager til iallefallJa hadde en koselig dag se vekk fra de intense kynnerne. Ja bittelitt tidlig enda. Er 36+4 idag så kan ihvertfall vente litt til
![]()
Mamman og pappan synes i allefall detHeheså søtt
Kb var i dyreparken da han var 22 mnd, det var hans første psrkbesøkSelvfølgelig.
Lille U var allerede på Tusenfryd i fjor, men da kunne han ikke ta noe