DinaD
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
14 dager etter uttak er 14 dager etter eggløsning til vanlig.. som er dagen man ville fått mensen. Så dersom du ikke har positiv test da så er du ikke gravid. Mange av oss som er i IVF løpet tester fra 3 dager etter innsett osv for å følge HCG.Hei alle! Ikke helt inne i denne forumverden jeg, men kjenner på at jeg trenger et slags støttenettverk nå...
Håpefull2025 - 30 - B1 - C-Medical - første forsøk - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - Oppstart 27. mai og innsett 11.juni
Tok en test i går fordi jeg klarte ikke å vente (fikk testdag 20.juni fra klinikken) og den var blendahvit gitt. Så hadde mildt sagt en ganske så kjip dag i går. Tok en til i dag bare for å være helt sikker og den var selvfølgelig også negativ. Utrolig kjipt, men begynner å akseptere det nå. Som sikkert mange her kjenner seg i igjen i så blir man så håpefull når man først starter med IVF, og ettersom det ikke gikk på første forsøk får jeg bare en vond klump i magen om at dette kan ta ganske lang tid. Har heldigvis 3 blastocyster på frys, så håper det blir med ett av de. Synes egguttak var ganske fælt - ikke selve uttaket, men dagene i etterkant, så hadde vært fint å slippe det igjen.. i hvert fall på en stund
Dere som er på andre klinikker - har dere også fått testdag 14 dager etter egguttak? Jeg stusser over at det virker tidlig, hvert fall ut i fra hva jeg ser en del andre klinikker skriver på nett. Det er jo bare 9 dager siden innsett![]()

Nå blir det!