Hei alle! Ikke helt inne i denne forumverden jeg, men kjenner på at jeg trenger et slags støttenettverk nå...
Håpefull2025 - 30 - B1 - C-Medical - første forsøk - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - Oppstart 27. mai og innsett 11.juni
Tok en test i går fordi jeg klarte ikke å vente (fikk testdag 20.juni fra klinikken) og den var blendahvit gitt. Så hadde mildt sagt en ganske så kjip dag i går. Tok en til i dag bare for å være helt sikker og den var selvfølgelig også negativ. Utrolig kjipt, men begynner å akseptere det nå. Som sikkert mange her kjenner seg i igjen i så blir man så håpefull når man først starter med IVF, og ettersom det ikke gikk på første forsøk får jeg bare en vond klump i magen om at dette kan ta ganske lang tid. Har heldigvis 3 blastocyster på frys, så håper det blir med ett av de. Synes egguttak var ganske fælt - ikke selve uttaket, men dagene i etterkant, så hadde vært fint å slippe det igjen.. i hvert fall på en stund
Dere som er på andre klinikker - har dere også fått testdag 14 dager etter egguttak? Jeg stusser over at det virker tidlig, hvert fall ut i fra hva jeg ser en del andre klinikker skriver på nett. Det er jo bare 9 dager siden innsett