Juni 2024

Ja blir spennende, håper du får mange fine egg!

Jeg har veldig regelmessig 26 dager syklus og da har jeg nesten alltid 13-14 dager fra mensen til eggløsning. Hver gang jeg har hatt innsett har jeg hatt ultralyd syklusdag 10 så sier legen at det ser ut som det er rett før eggløsning. Innsett av blasto er 7 dager etter eggløsningssprøyte. Så kan faktisk bli innsett 31. mai her for min del..
Jeg har også relativt regelmessig 26-dagers syklus. Hvor mange innsett har du hatt?

Jeg har også relativt regelmessig 26-dagers syklus. Hvor mange innsett har du hatt?
Har to ivf-barn, så hvis jeg tar med alle forsøk siden desember 2014 så har jeg hatt to uttak og totalt 13 innsett :) Av de 13 så har det som sagt blitt to barn, to SA/MA og 9 negative tester :)

Har forsøkt på nr 3 siden 2021 og klarer ikke å legge det fra meg, så denne runden har vi gått for eggdonasjon. Pga har fylt 44 og lav sjanse med egne egg nå..

Hva med deg forresten, har du barn fra før eller er det nr 1 dere prøver på nå?
Ingen barn, 40 år (holdt på å skrive 400 år :laughing021 ). Samboeren er 38. Vi har prøvd lenge, men første IVF-forsøk nå.

Det blir eggutakk mandag mange fine eggposer på begge sider, noe mer på høyre enn venstre.. 5 eggutakk på søsken og 8 eggutakk totalt.. håper virkelig all ekstra insatsen jeg har holdt på med har lønt seg

Samme hær på skolen og jeg er bare akurat 38 år men føler meg gammel i forhold og enda gamlere blir jeg om det blir søsken nå.. hehe..
Haha ja, jeg var 38 da jeg fikk yngste.. nesten alle mødrene er 8-10 år yngre enn meg :cool: Men får hvertfall er påskudd til å holde meg ung :oops:

Motsatt av i klassen til eldste faktisk, jeg var 36 da jeg fikk henne..men i den klassen er det veldig mange av barna som har eldre søsken og de fleste foreldrene er på min alder. Bor i Oslo bydel Nordstrand da, gjennomsnittsalder på førstegangsfødende er 33,7 :) litt høyere enn resten av landet!

Jeg begynne på Letrozol i morgen, ser at jeg har 5 pakker liggende og slenge rundt omkring så trenger hvertfall ikke løpe på apoteket :D

Jeg blir med her også siden de spennende dagene blir i juni.

Statistikern - 36 - B1 - FER #1 fra IVF#4 - Hausken - plaquenil, cyclogest, prolutex, klexane (evt. ovitrelle) - innsett ca uke 22
Stas :) hører du til Hausken Oslo eller Hausken Haugesund?

Blir spennende uker fremover!

Jeg blir med her også siden de spennende dagene blir i juni.

Statistikern - 36 - B1 - FER #1 fra IVF#4 - Hausken - plaquenil, cyclogest, prolutex, klexane (evt. ovitrelle) - innsett ca uke 22
Kjekt du også kom over, må snart blir vår tur… jeg også fikk i grunn plaquenil men tar noe annet istedenfor da jeg ikke tåler den.

Jeg får vel henge meg på her da. Meldte inn mensen 17/5 og skal etter planen ha innsett i naturlig syklus med eller uten ovitrelle

TKW - 36 - B3 - FER#2 etter IVF#2 - innsett i naturlig syklus

Jeg får vel henge meg på her da. Meldte inn mensen 17/5 og skal etter planen ha innsett i naturlig syklus med eller uten ovitrelle

TKW - 36 - B3 - FER#2 etter IVF#2 - innsett i naturlig syklus
Velkommen! Da er vi mange med innsett ca første uken i juni, så koselig! :Heartpink

Back
Topp