Nei, det var ganske røff beskjed fra henne idag. Det er mange leger på sykehuset, så vet aldri helt hvem jeg treffer og hvor direkte de er. Neida, vi fortsetter med dette forsøket. Jeg får to uttak på dette forsøket, altså duostimulering, så jeg har i teorien to uttak til. Ny UL på fredag. Men det jeg synes er rart er å få beskjed på fredag om at det er 5-6 fine eggposer av jevn størrelse og mange små, imens idag er det 2-3 av jevn størrelse og bare noen få små. Utrolig at det endres så fort.
Det er en totalgreie med meg, jeg har både veldig lite egg og tilsynelatende dårlig kvalitet. Vi er 30 og 31 år, mannens prøver er helt topp. Jeg får dermed ut veldig få egg, hhv 4 og 2 på de to forestående uttakene, men de faller fra før de blir blasto. Så en kombinasjon av svært få egg (hadde AMH på 15 for et år siden og 6 i januar), at jeg reagerer dårligere på stimulering for hvert forsøk og at det hittil ikke har blitt blasto av de få eggene vi får ut, gjør at legen idag ville forventningsstyre meg VELDIG. Hvis jeg husker å ha lest riktig så får vel du ganske mange flere egg, som gir en mye bedre sannsynlighet i følge legene her iallefall!
Så ikke gi opp som en konsekvens av at de er "streng" med min situasjon
Er enig i at det er fint med en tydelig lege, men ja, det var litt brutalt. Spesielt fordi jeg er midt i et forsøk med to potensielle uttak, og har -lenge- igjen på sprøytene. Gikk litt i kjelleren, har klart å holde meg positiv og klar til dyst hele veien, men når legen sier flere ganger under dagens time at det er som å leite etter nålen i høystakken så ble det litt mørkere ja.