Jaaaa gratulerer som ruger!!Jeg kan settes på ruger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa gratulerer som ruger!!Jeg kan settes på ruger
Så herlig at det ble et befruktet egg denne gang! Krysser alt for at det utvikler seg fint til imorgenUttaket i går gikk fint. De fikk ut tre egg (aner ikke hvorfor jeg får så lite egg Men uansett, man trenger bare ett gullegg! Jeg dro hjem og var negativ til det hele.. Tenkte at det sikkert ikke gikk denne gangen heller. Skrev ned en haug av spørsmål på et ark som jeg skulle stille sykepleieren når hun ringte meg i dag for å si at det ikke gikk. For det var sånn innstilling jeg hadde. "Det går jo ikke uansett" innstilling. Helt sikkert for å beskytte meg selv. Og hver gang jeg tenkte litt positivt så skjøv jeg de bare bort igjen. Jeg maktet ikke tenkte positivt, for jeg kom bare til å bli skuffa uansett. Porsgrunn ringte og jeg stod klar med spørsmålene mine. Men i stedet for å gråte i sorg gråt jeg av glede "1 egg er befruktet". Kunne ikke tro det! 1 av 3 egg. Jeg så ikke at sjansen var så stor, men steike heller, ett egg klarte seg Hun sa at hun ønsket meg inn kl 13 i morgen for innsett, men at de måtte se på egget igjen i morgen. Hører jeg ikke noe fra de før kl 9 i morgen så blir det innsett kl 13! Jeg er så vanvittig glad! Det er uvirkelig, fjernt og sykt!!! Jeg prøver glede meg over det, men er livredd for at de ringer før kl 9 i morgen. Er det veldig vanlig at det ikke går bra før innsett? De sa at egget hadde det like bra i livmora mi som hos dem, så de så ikke grunnen til å vente til dag 5 når de kun hadde det ene befrukta egget. Jeg er livredd for at de skal ringe meg i morgen tidlig.
Håper håper på at klinikken tok riktig avgjørelse og at det blir et godt resultat imorgen!Setter ovitrelle i kveld og uttak blir på fredag. Er ikke enig i den avgjørelsen, men klinikken hadde tro på 6-7 egg. Så får man se da.....Hadde heller villet ofret de 2 største og stimulert litt lenger. Jeg har jo pinadø medisin for ca 8000 jeg ikke får brukt eller refundert
Får krysse alt jeg har for at dette går bra. Hvis ikke blir jeg helt knust... Skal holde deg/dere oppdatert i morgenSå fantastisk at det ene ble befruktet! Det er dessverre vanlig at noen egg faller fra i denne prosessen, men jeg krysser alt for at egget ditt henger med helt fint til i morgen! Og det er helt riktig at det ikke er noen grunn til å dyrke videre til dag 5 når man bare har ett egg. Det gjøres primært for å se an hvilket som utvikler seg best når man har flere å ta av. Håper på like gode nyheter fra deg i morgen
Håper virkelig det sykt nervøs!Neimen dette var så bra!!!! Ønsker deg masse lykke til, dette blir gullegget!!!
jaaaHeia gullegget
Ja, helt urolig Takk blir kjekt ødelagt om det ikke går..Så herlig at det ble et befruktet egg denne gang! Krysser alt for at det utvikler seg fint til imorgen
Tar folat + omega 3Til dere som allerede ruger: tar dere folat eller gravid-vitaminer?
Samme gjør jeg. Pluss jern fordi jeg fikk påvist lavt jernlager like før forsøk.Tar folat + omega 3
Jeg ruger ikke ennå, men tar Folat og omega 3Til dere som allerede ruger: tar dere folat eller gravid-vitaminer?
Jeg tar multivitaminer som innholder folat + omega 3 (ruger ikke ennå, men tar det til hverdags også)Til dere som allerede ruger: tar dere folat eller gravid-vitaminer?
Uff altså. Kjenner meg så godt igjen i akuratt den skuffelsen. Og da også for meg spesielt denne gangen. Jeg håper virkelig at vi begge har gullegget der inne og det er alt vi trenger. Sender over masse klemmerDa er min andre kontroll gjennomført. Jeg er så utroooolig skuffa, jeg VET jeg ikke burde være det, men det at det er mitt aller siste uttak gjør at angsten for hva som skjer nå er mye større enn de siste to uttakene. Ønska liksom å få maksimalt utbytte av det her, og så er det dette son skjer....
Nå var det bare 7 folikler med god størrelse (14-20 mm). Og ca. 4 stk. på i underkant av 10 mm. Jeg vil bare grine. Sist kontroll var det 8 stk. på gang, nå har den ene bestemt seg for å ditche tydeligvis
Jeg kjente det var skikkelig tungt, jeg som egentlig har potensialet til å få en haug av folikler
Å kjære deg Vanskelig å finne de rette ordene her. Men husk at du er sterk! Livet er dritt nå og det skal det få lov å være, også kan du plukke deg selv opp en annen dag. Masse klemmer din veiDa kom telefonen jeg ikke håpet på Dette her gjør så vondt!! Jeg hadde virkelig trua. Nå blir morgendagen enda verre enn den kunne blitt. 1 år siden mamma døde i morgen, og jeg hadde håpet på å få en glede inn i den tøffe dagen i morgen. Hvor mye skal man tåle?
Åh nei Så utrolig trist. Sender deg en stor klem Jeg håper dere får en god samtale med klinikken etter hvert om planen videre. Men først må du bare ta den tiden som trengs for å lande i dette. Jeg håper at morgendagen også blir fylld av fine minnerDa kom telefonen jeg ikke håpet på Dette her gjør så vondt!! Jeg hadde virkelig trua. Nå blir morgendagen enda verre enn den kunne blitt. 1 år siden mamma døde i morgen, og jeg hadde håpet på å få en glede inn i den tøffe dagen i morgen. Hvor mye skal man tåle?
Da kom telefonen jeg ikke håpet på Dette her gjør så vondt!! Jeg hadde virkelig trua. Nå blir morgendagen enda verre enn den kunne blitt. 1 år siden mamma døde i morgen, og jeg hadde håpet på å få en glede inn i den tøffe dagen i morgen. Hvor mye skal man tåle?