Juni 2021

Haha må flire litt av meg selv. Store planer om å ikke teste før blodprøve neste mandag, men kjenner allerede i dag (7 dpo) at testetrangen sniker seg innpå :hilarious: Heldigvis på jobbreise så første mulighet er uansett ikke før på torsdag......

Gikk på en liten testesmell i dag selv, 7dpo med hcg støtte tatt… Det er dødfødt :hilarious:
Er vanskelig å la vær!
Kjør på på torsdag :gen014

Jeg følger spent med på testegalskapen din i hvert fall :D :angelic:

Joda, det begynner å synke inn at denne babyen mest sannsynlig har kommet for å bli ❤ Kjenner bevegelse, og storebror prøver stadig å gi lillesøster flaske gjennom navlen min :hilarious: Har en liten vei å gå sånn rent psykisk, men det ordner seg vel det også :)
Herregud så koselig! Jeg er så glad på dine vegner. Håper jeg kan komme fort etter. Teller ned dager til onsdag og min første blodprøve :)

Henger meg på testebonanzaen her :oops::oops: i dag turte vi å juble litt i heimen. Testen er blitt sterkere fra i går :p blodprøven er på torsdag!

Vedlegg

• A91C1232-7EDF-4B1B-BB41-3778F1552B5A.jpeg
    A91C1232-7EDF-4B1B-BB41-3778F1552B5A.jpeg
    716,8 KB · Visninger: 97
I dag ser ikke streken sterkere ut, tvert imot. Så jeg er forberedt på ny kjemisk :( f***
Tar ny test senere i dag, så får vi se..

I dag ser ikke streken sterkere ut, tvert imot. Så jeg er forberedt på ny kjemisk :( f***
Tar ny test senere i dag, så får vi se..

Er det sant!? Nå ble jeg lei meg :sorry::Heartred
Vil du vise bilder?

Henger meg på testebonanzaen her :oops::oops: i dag turte vi å juble litt i heimen. Testen er blitt sterkere fra i går :p blodprøven er på torsdag!

Så kjekt!!!:love2

Liten oppdatering fra meg :

Det ble visst en kjemisk graviditet på meg denne runden. Hjemmetesten var helt negativ, tydeligvis ikke sensitiv test. Blodprøven viste lett forhøyet hcg. Men hadde dessverre begynt å blø. Vekket litt håp hos meg ihvertfall, embryo har klart å implantere seg det er derfor det var hcg produksjon men har tydeligvis sluttet å utvikle seg.
De blastocystene jeg har på frys offentlig er av bedre kvalitet enn den jeg fikk satt inn nå. Så det er håp. Kanskje det var den doble dosen av progesteron som gjorde susen? Skal prøve å høre med klinikken hva de tror.
Skal ha innsett av frys igjen i august på riksen , der er det ventetid, så hvis det ikke klaffer i august får jeg innsett i oktober.
Må vurdere om jeg skal ha et forsøk til privat i september. Hadde egentlig lyst til å få second opinion hos Hausken ,men der har vi fått time i midten av september.

Gratulerer til de som har fått positive tester, håper spirene klorer seg fast :)

Tror nok ikke min/mine spire/spirer ville bli noe mer de heller. Klem til alle dere sterke damer. :Heartred

Liten oppdatering fra meg :

Det ble visst en kjemisk graviditet på meg denne runden. Hjemmetesten var helt negativ, tydeligvis ikke sensitiv test. Blodprøven viste lett forhøyet hcg. Men hadde dessverre begynt å blø. Vekket litt håp hos meg ihvertfall, embryo har klart å implantere seg det er derfor det var hcg produksjon men har tydeligvis sluttet å utvikle seg.
De blastocystene jeg har på frys offentlig er av bedre kvalitet enn den jeg fikk satt inn nå. Så det er håp. Kanskje det var den doble dosen av progesteron som gjorde susen? Skal prøve å høre med klinikken hva de tror.
Skal ha innsett av frys igjen i august på riksen , der er det ventetid, så hvis det ikke klaffer i august får jeg innsett i oktober.
Må vurdere om jeg skal ha et forsøk til privat i september. Hadde egentlig lyst til å få second opinion hos Hausken ,men der har vi fått time i midten av september.

Gratulerer til de som har fått positive tester, håper spirene klorer seg fast :)
Så leit at det ble kjemisk denne måneden, Mia ❤ Som du sier er det absolutt håp! Kan jeg spørre om hvilken dose du stod på av progesteron? Lykke til med innsett i august, håper det blir din måned :love7

Du kan sette meg også på «Ikke gravid» :Heartred TR har begynt å komme og tempen er ganske lav. Svak skyggestrek på testen, men det får jeg tydeligvis uansett :wacky:

Det var leit, Chipotle ❤ Blir det nytt forsøk i august?

Det blir det :happy: Fryseforsøk på Riksen. Og vi bestemte oss akkurat for at vi rekker en runde Letrozol + Ovitrelle før det (har ikke EL på egen hånd), så da skjer det i hvert fall noe i juli også :Heartred

Det blir det :happy: Fryseforsøk på Riksen. Og vi bestemte oss akkurat for at vi rekker en runde Letrozol + Ovitrelle før det (har ikke EL på egen hånd), så da skjer det i hvert fall noe i juli også :Heartred
Så bra ❤ Håper det blir deres tur veldig snart :love7

Back
Topp