Juni 2021

Huff, det er såå nervepirrende :nailbiting: Men dette er sikkert det sterkeste du har hatt 11 dpo siden den begynte å stige allerede 9 dpo? :love2
Ja sist slo det ut først 11 dpo, og jeg synes det har steget raskere nå enn sist. Sist ble testen positiv 12 dpo (plutselig ganske sterk strek), kjemisk 4 dager etterpå.

Men jeg klarer liksom ikke å glede meg enda :P tok ny test i stad, prøver å legge det til her nå, men tror jeg må opprette eget innlegg (hæsjtag ikkeno flink på data :P )

Tok ny test nå på kvelden, skjedd litt siden i morges :D
Værsåsnill å klore deg fast nå!!!
43E30A09-5794-4CF5-9C0A-C8E3A19CAE71.jpeg

Ja, nesten helt blenda i dag, dessverre :sorry: Men i dag var jeg veldig forberedt. Var tyngre i går da jeg hadde høye forventninger om stigning. Nå klarer jeg å trøste meg med at det heldigvis er kort tid til neste fryseforsøk :Heartred
Så kjedelig :sorry: Krysser fingrene for at august blir din måned!

Jeg har pint meg i det lengste nå, men i morges røk første test 11dpo :D har jo ikke testet ut ovitrelle, men dette er den mest positive testen jeg noen gang har fått. …. Kan det være babystrek? :angelic::angelic:

Vedlegg

• 9B23D82D-596A-4073-83B5-4707020C5C42.jpeg
    9B23D82D-596A-4073-83B5-4707020C5C42.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 112
Jeg har pint meg i det lengste nå, men i morges røk første test 11dpo :D har jo ikke testet ut ovitrelle, men dette er den mest positive testen jeg noen gang har fått. …. Kan det være babystrek? :angelic::angelic:

Åå hurraa! :happy::Heartred Jeg kjenner ikke til den testen, men jeg blir veeldig overrasket hvis det der er Ovitrelle?

Den ser da veldig sterk ut til å være Ovitrelle! Håper og tror det er spirestrek :Heartred

Oiiiiii, dette er MYE sterkere tester enn det mine var 11 dpo :D Dette kan da ikke være kjemisk??? Når ee blodprøven?
Ååå mener du det? Både jeg og mannen ‘holder pusten’ her - ingen av oss tørr å juble, enda.. er så m*** lei skuffelser :P
Tenkte jeg skulle ringe Medicus nå, høre om jeg kan ta på onsdag og fredag, eventuelt tirsdag og torsdag :D
Tok ny test istad, kan legge ut bilde etterpå :D

Ååå mener du det? Både jeg og mannen ‘holder pusten’ her - ingen av oss tørr å juble, enda.. er så m*** lei skuffelser :p
Tenkte jeg skulle ringe Medicus nå, høre om jeg kan ta på onsdag og fredag, eventuelt tirsdag og torsdag :D
Tok ny test istad, kan legge ut bilde etterpå :D

Jepp, du har helt klart sterkere test enn meg :D Og hos meg var det til og med tvillinger i starten! Skjønner at det er vanskelig å slippe jubelen løs, men jeg har trua ❤

Tusen takk, jeg håper du har rett!! :D <3
Hvordan går det med deg nå forresten? :)

Jeg følger spent med på testegalskapen din i hvert fall :D :angelic:

Joda, det begynner å synke inn at denne babyen mest sannsynlig har kommet for å bli ❤ Kjenner bevegelse, og storebror prøver stadig å gi lillesøster flaske gjennom navlen min :hilarious: Har en liten vei å gå sånn rent psykisk, men det ordner seg vel det også :)

Jeg drister meg til å hviske et forsiktig gratulerer :love7 Dette er nok ikke Ovitrelle..

Haha må flire litt av meg selv. Store planer om å ikke teste før blodprøve neste mandag, men kjenner allerede i dag (7 dpo) at testetrangen sniker seg innpå :hilarious: Heldigvis på jobbreise så første mulighet er uansett ikke før på torsdag......

Back
Topp