Juni 2021

10 dpo. Jeg tror jeg er gravid, kanskje. Selv om det er stressende å vurdere om jeg kanskje skal tro det, siden det aldri har vart i 9 måneder før, er det en liten seier med positiv test, for nå er det er 6 innsett og 1,5 år siden sist positive test.
Dette er så lovende, Fiiol! Nå må den bare klamre seg fast i 9 mnd :love7

Spennende :happy: Har du litt ekstra progesteron liggende, da? Hvis du tar det i neste lutealfase, kan du kanskje utsette mensen noen dager? Hos meg kommer den i hvert fall ikke før jeg slutter på det. Man skal kanskje ikke oppfordre folk til å selvmedisinere her inne, men mange (som jeg) bruker alltid progesteron som støtte i lutealfasen, så det kan vel ikke skade. Og du aaner ikke hvor mange ganger jeg har «trikset» med egen syklus for å få den til å matche diverse klinikker :hilarious:
Det var et godt tips! Det skal jaggu jeg gjøre også:D

Fantastisk:) hva har du brukt og hvor lenge ?

Det er jo anbefalt å gå på tilskudd 3 mnd før uttak, men det rakk jeg ikke denne gangen. Så det ble vel ca 1,5 mnd.
Nå endte desverre ingen på frys, men noe har skjedd for jeg har aldri hatt så mange som har utviklet seg så lenge.
Så nå skal mannen få tygge litt tilskudd fremover også, så kanskje det hjelper enda mer om vi må ta en ny runde med uttak.

Her er det jeg tok

Morgen
- 2 stk omega 3
- 1 folsyre
- 1 jod
- 1000 mg myo-inositol
- 30 mg e vitamin
- 300 mg Q10
- 1 stk bio selen + zink

Kveld
- 300 mg Q10
- 1000 mg myo-inositol
- 3 mg melatonin

Mannen skal få dette :
https://www.froyaklinikken.no/blogg/2019/4/21/f-bedre-sdkvalitet-med-kosttilskudd

Shit, det der burde jo ikke gå an :eek: Ser ut som det ikke er tidligtest engang?
Det var ikke tidlig test nei. Min erfaring er at det ikke er noe forskjell på tidlig og vanlig test egentlig. Hvordan går det med deg, har du testet noe mer? ❤

Begynte dagen med en digital test i dag :D

Dagens strimmeltest (11 dpo), har dog ikke spesielt mye stigning fra gårsdagens (10) - eller hva tenker dere?
Jeg vet man ikke skal måle stigning med tester, men etter flere runder kjemisk har dette blitt en liten vane :P Og testene har alltid «forberedt» meg på utfallet :P

FCBD62A3-F737-410C-ADB9-9370D3F7B34E.jpeg

Dagens strimmeltest (11 dpo), har dog ikke spesielt mye stigning fra gårsdagens (10) - eller hva tenker dere?
Jeg vet man ikke skal måle stigning med tester, men etter flere runder kjemisk har dette blitt en liten vane :p Og testene har alltid «forberedt» meg på utfallet :p

Vis vedlegget 360510
Gratulerer ❤ Dette ser veldig fint ut! Gi et pip når du vil settes på gravid da :joyful:

Jeg vet man ikke skal måle stigning med tester, men etter flere runder kjemisk har dette blitt en liten vane :p Og testene har alltid «forberedt» meg på utfallet :p

Vis vedlegget 360510

Gratulerer! :love7

Jeg fikk positiv digital i dag jeg også. 11 dpo. Mine streker er veldig like dine!

Vis vedlegget 360510

Dette er ikke kjemisk :Heartred

Det var ikke tidlig test nei. Min erfaring er at det ikke er noe forskjell på tidlig og vanlig test egentlig. Hvordan går det med deg, har du testet noe mer? ❤

Ja, nesten helt blenda i dag, dessverre :sorry: Men i dag var jeg veldig forberedt. Var tyngre i går da jeg hadde høye forventninger om stigning. Nå klarer jeg å trøste meg med at det heldigvis er kort tid til neste fryseforsøk :Heartred

Vis vedlegget 360510

Skjønner deg veldig godt - jeg var overbevist om kjemisk i minst en uke med datteren min :shy: Men jeg synes dette ser knallbra ut! Du er jo faktisk bare 11 dpo :D

Ja, nesten helt blenda i dag, dessverre :sorry: Men i dag var jeg veldig forberedt. Var tyngre i går da jeg hadde høye forventninger om stigning. Nå klarer jeg å trøste meg med at det heldigvis er kort tid til neste fryseforsøk :Heartred
Det var leit å høre ❤ Jeg ble også lurt med mine streker, de var så like 9 dpo som etter ferskforsøket når jeg ble gravid... Godt å høre at du holder motet oppe! Blir det fryseforsøk i august? ❤

Så mye som har skjedd her de siste par ukene :Heartred Heier så mye på dere alle sammen :love7

Selv så gikk jeg i kjelleren for halvannen uke siden og ikke helt klart å komme meg opp igjen derfra, så vært litt lite her inne :Heartred Men det gir litt håp å titte innom her å se både positive tester og at endel av dere allerede er på ny runde igjen :love2å

Leit å høre :( <3 Håper det klaffer snart for deg <3

Skjønner deg veldig godt - jeg var overbevist om kjemisk i minst en uke med datteren min :shy: Men jeg synes dette ser knallbra ut! Du er jo faktisk bare 11 dpo :D
Sist hadde jeg fin stigning til 15 dpo, så stagnerte det til 20 dpo - før det sank igjen. Håper på blodprøve på onsdag, og deretter fredag. Så får jeg se hvordan det ligger ann. Inntil da får jeg nøye meg med strimlene :P

Det var leit å høre ❤ Jeg ble også lurt med mine streker, de var så like 9 dpo som etter ferskforsøket når jeg ble gravid... Godt å høre at du holder motet oppe! Blir det fryseforsøk i august? ❤

Veldig kjedelig, altså :Heartred Men tror ikke det er aktuelt for meg å ikke teste tidlig heller. Får bare prøve å stole enda mindre på de svake strekene fremover :shy: Fryseforsøk i august, ja. Jeg må sette i gang mensen, så da får jeg mensen igjen allerede om tre uker :happy:

Sist hadde jeg fin stigning til 15 dpo, så stagnerte det til 20 dpo - før det sank igjen. Håper på blodprøve på onsdag, og deretter fredag. Så får jeg se hvordan det ligger ann. Inntil da får jeg nøye meg med strimlene :p

Huff, det er såå nervepirrende :nailbiting: Men dette er sikkert det sterkeste du har hatt 11 dpo siden den begynte å stige allerede 9 dpo? :love2

Hvor lenge vil jeg måtte gå med hovne pupper og vondt og kvalme? Kroppen tror tydeligvis jeg er gravid enda jeg stoppet å ta Cyclogest da ingen av egga greide seg til innsett. Jeg tok test i går bare for å se hvor mye Ovitrelle slår ut. Var ikke så veldig sterk strek, men den var der iallefall. Skulle tro det ville gi seg nå snart da siden jeg ikke får tilført noe mer hormoner. Er akkurat en uke siden jeg satte Ovitrelle nå.

Back
Topp