Juni 2021

Ahh!! Satte du inn blastocyst?
Jeg krysser fingre og tær, og sender deg masse babystøv!!
Men du, bruker du tidlig test? Ser ikke sånn ut? Eller? :p

Jeg mister jo bare alle gangene, men da har jeg alltid fått positiv test sent - aldri fått positiv så tidlig. Får håpe det er et godt tegn :)

Tusen takk :Heartred Ja, satte inn blasto på mandag :happy: Jeg tror da jeg bruker tidligtest? :rolleyes: Sikker på at du ser på riktig bilde? Ser ut som Dipsy har publisert et bilde med tester som ikke er tidligtest (hvit med rosa skrift). Mens våre er rosa med hvit skrift? Eller er det jeg som surrer? :hilarious:

Og ja, jeg tenkte akkurat samme i går! At hvis dette er babystrek, måå det jo gå veien når det bare er 9 dpo. Så jeg har veldig trua på at dette går veien for deg, Stjerneskudd:love7 Nå må bare stigningen fortsette!!

Da kan jeg settes på totalfrys :happy: 2 blastoer er fryst ned. Ikke perfekt kvalitet, men gode nok til å fryses. Jeg er fornøyd, men samtidig litt skuffet over at ingen av de var av god kvalitet. Føler ikke at «good enough» kommer til å bli noen baby. Håper jeg tar feil :hilarious:

Da kan jeg settes på totalfrys :happy: 2 blastoer er fryst ned. Ikke perfekt kvalitet, men gode nok til å fryses. Jeg er fornøyd, men samtidig litt skuffet over at ingen av de var av god kvalitet. Føler ikke at «good enough» kommer til å bli noen baby. Håper jeg tar feil :hilarious:

Hurraaa! Det blir innsett i august? Skjønner så klart skuffelsen over kvaliteten, men datteren min var en «average» eskimo-blasto :happy::Heartred

Hurraaa! Det blir innsett i august? Skjønner så klart skuffelsen over kvaliteten, men datteren min var en «average» eskimo-blasto :happy::Heartred
Ja, enten august eller september. Jeg har fått mens allerede og jeg mener de sa man kunne melde mens fra 1. august. Jeg tror dessverre neste mens kommer før det, siden jeg allerede er inne i ny syklus :sorry: Men er lov å håpe på land syklus og innsett i august! Godt å høre at average også kan bli baby :Heartred

Ja, enten august eller september. Jeg har fått mens allerede og jeg mener de sa man kunne melde mens fra 1. august. Jeg tror dessverre neste mens kommer før det, siden jeg allerede er inne i ny syklus :sorry: Men er lov å håpe på land syklus og innsett i august! Godt å høre at average også kan bli baby :Heartred

Spennende :happy: Har du litt ekstra progesteron liggende, da? Hvis du tar det i neste lutealfase, kan du kanskje utsette mensen noen dager? Hos meg kommer den i hvert fall ikke før jeg slutter på det. Man skal kanskje ikke oppfordre folk til å selvmedisinere her inne, men mange (som jeg) bruker alltid progesteron som støtte i lutealfasen, så det kan vel ikke skade. Og du aaner ikke hvor mange ganger jeg har «trikset» med egen syklus for å få den til å matche diverse klinikker :hilarious:

Spennende :happy: Har du litt ekstra progesteron liggende, da? Hvis du tar det i neste lutealfase, kan du kanskje utsette mensen noen dager? Hos meg kommer den i hvert fall ikke før jeg slutter på det. Man skal kanskje ikke oppfordre folk til å selvmedisinere her inne, men mange (som jeg) bruker alltid progesteron som støtte i lutealfasen, så det kan vel ikke skade. Og du aaner ikke hvor mange ganger jeg har «trikset» med egen syklus for å få den til å matche diverse klinikker :hilarious:
Vet du, det hadde jeg ikke tenkt på! Jeg har i utgangspunktet lutealfase på 11 dager, så det skal jeg jaggu meg gjøre :D Tusen takk for tips, det er så godt å ha alle jentene her inne!!

Medicus hadde aldri fryst ned noe som ikke hadde godt potensiale, det kjenner jeg meg ganske sikker på!
Gratulerer med to blastoer på frys! :love7

Håper formen din er fin :Heartred

Vet du, det hadde jeg ikke tenkt på! Jeg har i utgangspunktet lutealfase på 11 dager, så det skal jeg jaggu meg gjøre :D Tusen takk for tips, det er så godt å ha alle jentene her inne!!

Bare hyggelig :joyful: Vil jo ha deg med i august-tråden :D:Heartred

2 er jo kjempefint :Heartred Ta det som en seier uansett tenker jeg.
Jeg hadde 9 potensielle og alle hadde ikke utviklet seg rett eller nok så her ble det ingen på frys, så tenker at de fryser ikke noe som ikke kan bli baby av.

Medicus hadde aldri fryst ned noe som ikke hadde godt potensiale, det kjenner jeg meg ganske sikker på!
Gratulerer med to blastoer på frys! :love7

Håper formen din er fin :Heartred
Takk :Heartred Det hjelper å høre! Formen er faktisk topp. Sinnsyk forskjell å kun sette Gonapeptyl altså. Sist hadde jeg vondt og var oppblåst i minst en uke etter uttak, men denne gangen var jeg helt fin dagen etter.

Bestemt oss for å prøve igjen i August. Tok test i dag bare for å se hvordan det ser ut etter Ovitrelle. Nå er det dag 6 bare siden den ble satt. Men var allerede ganske så svak strek. Så kanskje den går fort ut hos meg? Blir spennende neste runde å se hvordan det går da.

2 er jo kjempefint :Heartred Ta det som en seier uansett tenker jeg.
Jeg hadde 9 potensielle og alle hadde ikke utviklet seg rett eller nok så her ble det ingen på frys, så tenker at de fryser ikke noe som ikke kan bli baby av.
Ja, jeg er fornøyd altså! Veldig glad for at jeg nå har to muligheter :happy:

Så leit at du ikke fikk noen på frys! Hadde skikkelig trua på at du skulle få en del på frys jeg nå :( Men jeg heier på at det du ruger på nå har blitt en fin liten blasto der inne og krysser fingrene for at det er gullegget :Heartred

Jeg blir så inspirert av alle testene deres her inne :rolleyes: lurer på om jeg skal teste i morgen, 10 dpo eller ikke. De to forrige forsøkene mine testet jeg sikkert fra 7 dpo og ble så sliten av hele greia. Men det er utrolig hvordan humøret blir av å utsette og, smeller til mannen i ett sett :shy:… og dere andre damer; hva praktiseres ift bading? Det er så VARMT og jeg vil bare hoppe i sjøen. Er det 9 eller 14 dager etter uttak som gjelder?

10 dpo. Jeg tror jeg er gravid, kanskje. Selv om det er stressende å vurdere om jeg kanskje skal tro det, siden det aldri har vart i 9 måneder før, er det en liten seier med positiv test, for nå er det er 6 innsett og 1,5 år siden sist positive test.

Vedlegg

• 7DA19A5D-985E-449E-8E1C-282AECA6E41A.jpeg
    7DA19A5D-985E-449E-8E1C-282AECA6E41A.jpeg
    1 MB · Visninger: 116
10 dpo. Jeg tror jeg er gravid, kanskje. Selv om det er stressende å vurdere om jeg kanskje skal tro det, siden det aldri har vart i 9 måneder før, er det en liten seier med positiv test, for nå er det er 6 innsett og 1,5 år siden sist positive test.
Åh se her! Ser jo veldig lovende ut❤️

Kjempefin test, du må jo være gravid!! Gratulerer :smiley-bounce016

Åh se her! Ser jo veldig lovende ut❤️
Kjempefin test, du må jo være gravid!! Gratulerer :smiley-bounce016
:Heartbigred:Heartbigred

Startet testing i går, selv om det ikke var planen, synes det er alt for tidlig! Fikk synlig strek allerede i går/9 dpo, og tenkte det måtte være noe feil! Har aldri skjedd før, heller ikke når jeg har vært gravid har jeg fått strek 9 dpo. Men, det er stigning, så jeg prøver å tenke positivt!

Jeg blir så inspirert av alle testene deres her inne :rolleyes: lurer på om jeg skal teste i morgen, 10 dpo eller ikke. De to forrige forsøkene mine testet jeg sikkert fra 7 dpo og ble så sliten av hele greia. Men det er utrolig hvordan humøret blir av å utsette og, smeller til mannen i ett sett :shy:… og dere andre damer; hva praktiseres ift bading? Det er så VARMT og jeg vil bare hoppe i sjøen. Er det 9 eller 14 dager etter uttak som gjelder?
Jeg hadde helt glemt det der med bading, så jeg har badet i dag, 5 dager etter uttak! Ops... Men jeg mener de sa en uke til meg sist?

Gleder meg til å se testene dine! Jeg føler liksom det blir dritt uansett om jeg tester tidlig eller sent, så jeg liker å bare få det overstått :hilarious:

Åå så spennende med test :nailbiting::Heartred Men ja, man blir jo gal av det :hilarious:

Jeg badet i dag, 10 dpo. Medicus sa jeg skulle leve som vanlig, bare som gravid, og nevnte ikke noe om bading, så da tok jeg sjansen :happy:

Åå gratulerer :love7 Der er det en tydelig strek, i hvert fall!

Back
Topp