Juni 2021

Å herregud! Aldri fått positiv test så tidlig før, så hvis denne testen er positiv pga graviditet (og ikke ovitrelle), har jeg for engangs skyld troa på at dette KAN gå !! Tusen takk for at dere er med meg og tyder <3

Denne gangen hadde jeg virkelig trua, med så tydelig test på morgenen i går, men ser ikke ut som det er noen stigning i dag :sorry: Kan virkelig Ovitrellen sitte så godt i?

Vedlegg

• 10228EBD-E707-4888-B261-3AE134A57B89.jpeg
    10228EBD-E707-4888-B261-3AE134A57B89.jpeg
    514,5 KB · Visninger: 129
Denne gangen hadde jeg virkelig trua, med så tydelig test på morgenen i går, men ser ikke ut som det er noen stigning i dag :sorry: Kan virkelig Ovitrellen sitte så godt i?

Jeg tror det bare er variasjon i teststrimmel. Det er jo tydelig at det har gått nedover for å så stige igjen. Ovitrelle skal jo ikke få det til å stige igjen. :p Men ta ny test om en dag eller 2 så ser du. Jeg sniker inn en optimistisk klem :smiley-angelic003

Jeg tror det bare er variasjon i teststrimmel. Det er jo tydelig at det har gått nedover for å så stige igjen. Ovitrelle skal jo ikke få det til å stige igjen. :p Men ta ny test om en dag eller 2 så ser du. Jeg sniker inn en optimistisk klem :smiley-angelic003

Tusen takk for det :love7 Jeg klamrer meg jo fast til de tankene, men jeg tenker nok innerst inne at dette ikke går veien. Vi får bare se :Heartred

Sniker her inne, ja den kan sitte så lenge. 14 dager har den gitt strek hos meg, og alle de andre gangene det ikke har gått så har den også slått ut i lang tid på meg. Håper din er babystrek da❤️

Sniker her inne, ja den kan sitte så lenge. 14 dager har den gitt strek hos meg, og alle de andre gangene det ikke har gått så har den også slått ut i lang tid på meg. Håper din er babystrek da❤️

Så håpløst :sorry: Har også opplevd at den har sittet i til testdag, men da har den bare gitt skyggestreker (sånne som mannen min og jeg ser helt tydelig, men ingen andre ser:hilarious:) - ikke så tydelige som nå. Ble jo ekstra positiv da det så ut til å stige i går. Men nei…

Kan dessverre bekrefte at det samme gjelde meg. Jeg har fått sånne streker hele 15 dager etter ovitrelle ble satt.

Jeg opplevde litt det samme med stigning 9 DPO. Fikk denne nederste 9DPO:

Screenshot_20210703-083317_Samsung Internet.jpg

Og så fikk jeg denne 10 DPO:

Screenshot_20210703-083503_Samsung Internet.jpg

Den kan med andre ord sitte i så lenge, men jeg håper virkelig din stiger ❤

Tror jeg kan konkludere med stigning altså, nederst er 10 dpo :D

elendig bilde som er tatt uten lys, så det er blitzen til telefonen son lager lys (ville ikke vekke mannen) :p

8BFBDFAF-3FC4-469B-8C2A-2FDD5BC7EDA2.jpeg

tok nytt bilde etter jeg stod opp:
6B44F674-F647-4DBC-BD43-9464DE41BD1B.jpeg

Last edited:
Jeg håper testene dine stiger i morgen :Heartred Ovitrelle satt lenge i hos meg også sist, men hadde på langt nær så sterke streker. Men ser jo her at det er veldig individuelt.

Hvor lenge er det siden du tok ovitrelle? <3

12 dager siden Ovitrelle i dag! Vi er jo helt likt :happy: Og hadde så like streker i går. Men i dag ser det betydelig mer lovende ut for deg :wacky: Det er veldig hyggelig, da! :Heartred Hjelper å se at det i det hele tatt går an å få stigning. Etter mange nok av disse rundene, er det fort gjort å glemme :hilarious:

Jeg håper testene dine stiger i morgen :Heartred Ovitrelle satt lenge i hos meg også sist, men hadde på langt nær så sterke streker. Men ser jo her at det er veldig individuelt.

Tusen takk, Timi :Heartred

12 dager siden Ovitrelle i dag! Vi er jo helt likt :happy: Og hadde så like streker i går. Men i dag ser det betydelig mer lovende ut for deg :wacky: Det er veldig hyggelig, da! :Heartred Hjelper å se at det i det hele tatt går an å få stigning. Etter mange nok av disse rundene, er det fort gjort å glemme :hilarious:
Ahh!! Satte du inn blastocyst?
Jeg krysser fingre og tær, og sender deg masse babystøv!!
Men du, bruker du tidlig test? Ser ikke sånn ut? Eller? :P

Jeg mister jo bare alle gangene, men da har jeg alltid fått positiv test sent - aldri fått positiv så tidlig. Får håpe det er et godt tegn :)

Back
Topp