Hurra!! Nyt rugetidenJeg er ruger av ei perfekt lita morula![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!! Nyt rugetidenJeg er ruger av ei perfekt lita morula![]()

Gratulerer med et lite bringebær i magen.Jeg er ruger av ei perfekt lita morula![]()

TakkGratulerer med et lite bringebær i magen.
Jeg ble gravid første ivf hos Medicus med en 4-dagers/morula. Føler ikke det teller, og at jeg ikke har lov å si det, siden det ikke varte, men samtidig er det det forsøket som har vært det beste med tanke på at jeg kom lengst på vei da. Derfor har jeg stor tro på morula! Har et lite multebær-minne som avatar
Masse lykke til med dagene som er i vente![]()

Jeg er ruger av ei perfekt lita morula![]()
Heia heia ❤ Jeg har truaHvordan gikk det med de andre?
Får ny tlf i morgen med hvor mange de eventuelt fryser nedGratulerer Litjmora ❤ Måtte dette bli lillebror eller lillesøsterJeg er ruger av ei perfekt lita morula![]()

Håper det går veien ❤ Skal jeg sette deg på gravid? Det er jo det du erFikk ta ny prøve hos fastlegen i dag, og HCG har økt til 125 nå. Så det har jo forsåvidt doblet seg. Men er veldig skeptisk altså. Og det er jo farlig å begynne å lese rundt på nett også. Blir jo helt surrete i hode av det, og vet jo ikke hva man skal tro.

De henger med ennåFår ny tlf i morgen med hvor mange de eventuelt fryser ned
Det blir tett oppfølging med ultralyd hver 2. uke frem til fødsel, men legen sa "Nå skal du få lov til å slappe av, vi er her og passer på dere, dette skal gå bra!" og det var akkurat det vi trengte å høre. Så nå skal vi senke skuldrene og glede oss over ei frisk og fin lillesøster ❤Å hærregud unnskyld HåpeSpireSå spennende! Kanskje kjekt om noen greier seg til frys, selv om du ikke har helt trua på det?Når tenker du å teste? Du skal vel kanskje teste ut Ovitrelle?
Alt gikk bra her også forresten, men det føles ikke helt ekte ut endaDet blir tett oppfølging med ultralyd hver 2. uke frem til fødsel, men legen sa "Nå skal du få lov til å slappe av, vi er her og passer på dere, dette skal gå bra!" og det var akkurat det vi trengte å høre. Så nå skal vi senke skuldrene og glede oss over ei frisk og fin lillesøster ❤

Åh, HåpeSpire ❤ Nå fikk jeg gåsehud over hele meg. Gratulerer med en frisk og fin lillesøster i magenSå spennende! Kanskje kjekt om noen greier seg til frys, selv om du ikke har helt trua på det?Når tenker du å teste? Du skal vel kanskje teste ut Ovitrelle?
Alt gikk bra her også forresten, men det føles ikke helt ekte ut endaDet blir tett oppfølging med ultralyd hver 2. uke frem til fødsel, men legen sa "Nå skal du få lov til å slappe av, vi er her og passer på dere, dette skal gå bra!" og det var akkurat det vi trengte å høre. Så nå skal vi senke skuldrene og glede oss over ei frisk og fin lillesøster ❤

Å hærregud unnskyld HåpeSpireHer er jeg jo helt ego å ikke tenkte på at du hadde time i dag
Men så godt at det ser bra ut og at legen kom med så fine ord til dere
Kjempefint at dere blir tett fulgt opp og blir tatt godt vare på. Lillesøster er sterk og det er dere også
Masse gode klemmer og gode vibber sendes deres vei
Jeg har bestemt meg for å ikke teste før blodprøven denne gangen. Sist hadde jo ovitrellen forsvunnet dagen etter innsett og da satt jeg full sprøyte. Denne gangen var det bare halve sprøyta, så den er sikkert ute allerede.
Joda greit med noen på frys, selv om jeg ikke har trua. Jeg kan jo ta feil og plutselig er det et frys som klamrer seg fast
Du er god ❤Åh, HåpeSpire ❤ Nå fikk jeg gåsehud over hele meg. Gratulerer med en frisk og fin lillesøster i magen![]()

6 dpo øverst (8 dager etter ovitrelle)
9 dpo nederst (11 dager etter ovitrelle)..
tenker ny test i kveld, herregud så spennende!!!Vis vedlegget 360400

Spennende! Håper den er sterkere i morgen6 dpo øverst (8 dager etter ovitrelle)
9 dpo nederst (11 dager etter ovitrelle)..
tenker ny test i kveld, herregud så spennende!!!Vis vedlegget 360400
Jaa ❤ Alt gikk etter planen, så nå blir det noen lange ventedagerTusen takk kjære deg ❤ Håper at du på din kant er meeeeeget godt inseminert nå![]()

Jeg ser den ogsåTok ny test nå, klarte ikke å vente
den nederste er fra i kveld. ER det stigning, eller er det bare meg?
Vis vedlegget 360409

Guri så spennende!! Fine tester her nå Tok ny test nå, klarte ikke å vente
Vis vedlegget 360409
Absolutt sterkereTok ny test nå, klarte ikke å vente
Vis vedlegget 360409