Juni 2021

Jeg er ruger av ei perfekt lita morula :Heartred
Gratulerer med et lite bringebær i magen. :love7

Jeg ble gravid første ivf hos Medicus med en 4-dagers/morula. Føler ikke det teller, og at jeg ikke har lov å si det, siden det ikke varte, men samtidig er det det forsøket som har vært det beste med tanke på at jeg kom lengst på vei da. Derfor har jeg stor tro på morula! Har et lite multebær-minne som avatar :love2

Masse lykke til med dagene som er i vente :Heartred

Gratulerer med et lite bringebær i magen. :love7

Jeg ble gravid første ivf hos Medicus med en 4-dagers/morula. Føler ikke det teller, og at jeg ikke har lov å si det, siden det ikke varte, men samtidig er det det forsøket som har vært det beste med tanke på at jeg kom lengst på vei da. Derfor har jeg stor tro på morula! Har et lite multebær-minne som avatar :love2

Masse lykke til med dagene som er i vente :Heartred
Takk :Heartred
Og så klart det teller. Alle innsett teller uansett hvilken vei det går! Veien det er lang og tung og et insett er en feiring av et nytt delmål oppnådd :Heartred

Fikk ta ny prøve hos fastlegen i dag, og HCG har økt til 125 nå. Så det har jo forsåvidt doblet seg. Men er veldig skeptisk altså. Og det er jo farlig å begynne å lese rundt på nett også. Blir jo helt surrete i hode av det, og vet jo ikke hva man skal tro.
Håper det går veien ❤ Skal jeg sette deg på gravid? Det er jo det du er :love7

De henger med ennå :gen014 Får ny tlf i morgen med hvor mange de eventuelt fryser ned

Så spennende! Kanskje kjekt om noen greier seg til frys, selv om du ikke har helt trua på det? :) Når tenker du å teste? Du skal vel kanskje teste ut Ovitrelle?

Alt gikk bra her også forresten, men det føles ikke helt ekte ut enda :wideyed: Det blir tett oppfølging med ultralyd hver 2. uke frem til fødsel, men legen sa "Nå skal du få lov til å slappe av, vi er her og passer på dere, dette skal gå bra!" og det var akkurat det vi trengte å høre. Så nå skal vi senke skuldrene og glede oss over ei frisk og fin lillesøster ❤

Så spennende! Kanskje kjekt om noen greier seg til frys, selv om du ikke har helt trua på det? :) Når tenker du å teste? Du skal vel kanskje teste ut Ovitrelle?

Alt gikk bra her også forresten, men det føles ikke helt ekte ut enda :wideyed: Det blir tett oppfølging med ultralyd hver 2. uke frem til fødsel, men legen sa "Nå skal du få lov til å slappe av, vi er her og passer på dere, dette skal gå bra!" og det var akkurat det vi trengte å høre. Så nå skal vi senke skuldrene og glede oss over ei frisk og fin lillesøster ❤
Å hærregud unnskyld HåpeSpire :oops: Her er jeg jo helt ego å ikke tenkte på at du hadde time i dag :(
Men så godt at det ser bra ut og at legen kom med så fine ord til dere :Heartred
Kjempefint at dere blir tett fulgt opp og blir tatt godt vare på. Lillesøster er sterk og det er dere også :Heartred
Masse gode klemmer og gode vibber sendes deres vei :love7

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før blodprøven denne gangen. Sist hadde jo ovitrellen forsvunnet dagen etter innsett og da satt jeg full sprøyte. Denne gangen var det bare halve sprøyta, så den er sikkert ute allerede.

Joda greit med noen på frys, selv om jeg ikke har trua. Jeg kan jo ta feil og plutselig er det et frys som klamrer seg fast

Åh, HåpeSpire ❤ Nå fikk jeg gåsehud over hele meg. Gratulerer med en frisk og fin lillesøster i magen :love7

Å hærregud unnskyld HåpeSpire :oops: Her er jeg jo helt ego å ikke tenkte på at du hadde time i dag :(
Men så godt at det ser bra ut og at legen kom med så fine ord til dere :Heartred
Kjempefint at dere blir tett fulgt opp og blir tatt godt vare på. Lillesøster er sterk og det er dere også :Heartred
Masse gode klemmer og gode vibber sendes deres vei :love7

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før blodprøven denne gangen. Sist hadde jo ovitrellen forsvunnet dagen etter innsett og da satt jeg full sprøyte. Denne gangen var det bare halve sprøyta, så den er sikkert ute allerede.

Joda greit med noen på frys, selv om jeg ikke har trua. Jeg kan jo ta feil og plutselig er det et frys som klamrer seg fast

Nei herrefred og fader, det går helt fint :joyful: Du er god ❤

Syns det kan være fornuftig å vente til blodprøve :) Blir sikkert iiiiiiinnmari vanskelig å holde seg etterhvert, men samtidig slipper man å måtte tyde og tolke i det uendelige.

Kom en kom alle sier jeg, så får vi håpe at den lille i magen klamrer seg fast og du aldri trenger å bryne deg på de på frys ❤

Håper du får ei fin helg med litt senka skuldre! Lykke til med rugingen, sender et lastebillass med meget potent babystøv nordover ❤

6 dpo øverst (8 dager etter ovitrelle)
9 dpo nederst (11 dager etter ovitrelle)..

tenker ny test i kveld, herregud så spennende!!!
9B433E2B-643A-416C-8ED6-D18B9A18878F.jpeg

Back
Topp