Første test i dag, 9 dpo - svaaaak positiv. Men det kan selvsagt være ovitrelle som henger igjen. Ny test i morgen![]()
Ser jo nå at du skrev at du ikke har testet før

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første test i dag, 9 dpo - svaaaak positiv. Men det kan selvsagt være ovitrelle som henger igjen. Ny test i morgen![]()

Veldig spennende ❤ jeg syns kanskje også den er litt sterkere i dagblir såå spennende i morgen!
I mellomtiden skal jeg få alle på hytta her til å myse på testen hele dagen og si hva de tenker. Som om det vil gjøre noen forskjell, liksom 
Jeg synes den ser litt sterkere ut! Spennende7-9 dpo (fra øverst til nederst). Ovitrellen nesten helt ute i går. Ser den liiitt sterkere ut i dag, eller?![]()

Nei, så ufattelig tristDette gikk ikke så bra. Fikk akkurat telefon fra klinikken. Det er delingsfeil på alle, så det var ingenting å sette inn. Så nå kan jeg settes på avbrutt.![]()
Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Dette gamet er så brutalt til tider
❤Huff, for en grusom beskjed å fåDette gikk ikke så bra. Fikk akkurat telefon fra klinikken. Det er delingsfeil på alle, så det var ingenting å sette inn. Så nå kan jeg settes på avbrutt.![]()
sender deg mange styrkeklemmer!Ja denne gangen har jeg tatt mye vitaminer og kosttilskudd som jeg vanligvis ikke bruker. Tenkte at det skader jo ikke å prøve, og fra å gå fra 1 blasto til potensielt 10 er jo fantastisk.Wow! Kroppen har virket jobbet godt!
Hva er hemmeligheten?
Jeg fulgte ikke så mye med i det siste. Husker ikke om du tok noen kosttilskudd eller vitaminer? Det kjennes jo som en skikkelig forbedring fra siste gang mhp blastodannelse.
Snakk om fantastiske resultater ❤ Kan jeg spørre hva du har tatt denne runden?Ja denne gangen har jeg tatt mye vitaminer og kosttilskudd som jeg vanligvis ikke bruker. Tenkte at det skader jo ikke å prøve, og fra å gå fra 1 blasto til potensielt 10 er jo fantastisk.
Ja nå skal du høre DipsySnakk om fantastiske resultater ❤ Kan jeg spørre hva du har tatt denne runden?
Dette gikk ikke så bra. Fikk akkurat telefon fra klinikken. Det er delingsfeil på alle, så det var ingenting å sette inn. Så nå kan jeg settes på avbrutt.![]()

Så fryktelig leit å høre!Jeg eier jo ikke streksyn7-9 dpo (fra øverst til nederst). Ovitrellen nesten helt ute i går. Ser den liiitt sterkere ut i dag, eller?![]()

Dette tenker jeg er en vinneroppskrift!Ja nå skal du høre Dipsy
Har altså tatt:
Morgen
- 2 stk omega 3
- 1 folsyre
- 1 jod
- 1000 mg myo-inositol
- 30 mg e vitamin
- 300 mg Q10
- 1 stk bio selen + zink
Kveld
- 300 mg Q10
- 1000 mg myo-inositol
- 3 mg melatonin

Synes jeg ser forsiktig økning her7-9 dpo (fra øverst til nederst). Ovitrellen nesten helt ute i går. Ser den liiitt sterkere ut i dag, eller?![]()
Ja denne gangen har jeg tatt mye vitaminer og kosttilskudd som jeg vanligvis ikke bruker. Tenkte at det skader jo ikke å prøve, og fra å gå fra 1 blasto til potensielt 10 er jo fantastisk.
Nei han har ikke tatt noe tilskudd, men denne siden synes jeg er fin å lese om man ønsker å bedre sædkvaliteten.Det kunne ha hjulpet, ja.
Har mannen også tatt noe?
Faktisk viser studier at selve tallet i starten av graviditeten har kjempemye å si, men av en eller annen grunn virker det som klinikkene velger å lukke øynene litt for denne forskningenDet er sikkert for å ikke skape unødvendig med bekymring, men jeg tenker jo at det er positivt å være litt realistisk også
Den største studien jeg har kommet over på dette temaet viser ganske sterk sammenheng mellom hcg-nivå på dag 16 etter uttak og vellykkede graviditeter (se vedlagt bilde). Av de damene som hadde under 50 i hcg, var ingen av graviditetene vellykkede (målt på 16 dpo, altså). Av de som hadde mellom 50-99 var 25% av graviditetene vellykkede. Hadde du over 100 i hcg, var det 73% sjanse for at graviditeten var vellykket osv. Jeg har tatt blodprøve på 16 dpo hver gang, og har likt å vite hvor lav/høy den har vært, men der er man jo ulike. For noen er det kanskje best å ikke vite
Og for min del har det vært veldig tydelig hvilken vei det går basert på denne blodprøven (hcg på 33 og 49 resulterte i kjemisk, hcg på 388 ble barn), mens hvis vi antar en dobling på 48 timer hos deg, vil den ligge rundt 100, og da vil det jo sånn sett ikke gi veldig mye info. Og dette er bare én studie. Og forskning vil alltid bare kunne si noe om gruppenivå, ikke hvordan det vil gå for hver enkelt. Helt uutholdelig nervepirrende er det, i hvert fall
Men du ER gravid nå! Og det er uansett et kjempegodt tegn! Kroppen din kan og vil være gravid
![]()
Ja nå skal du høre Dipsy
Har altså tatt:
Morgen
- 2 stk omega 3
- 1 folsyre
- 1 jod
- 1000 mg myo-inositol
- 30 mg e vitamin
- 300 mg Q10
- 1 stk bio selen + zink
Kveld
- 300 mg Q10
- 1000 mg myo-inositol
- 3 mg melatonin
ÅåhDette gikk ikke så bra. Fikk akkurat telefon fra klinikken. Det er delingsfeil på alle, så det var ingenting å sette inn. Så nå kan jeg settes på avbrutt.![]()