Juni 2021

Veldig spennende ❤ jeg syns kanskje også den er litt sterkere i dag :nailbiting: blir såå spennende i morgen!

Jaa, det blir det :eek::Heartred I mellomtiden skal jeg få alle på hytta her til å myse på testen hele dagen og si hva de tenker. Som om det vil gjøre noen forskjell, liksom :hilarious:

7-9 dpo (fra øverst til nederst). Ovitrellen nesten helt ute i går. Ser den liiitt sterkere ut i dag, eller? :nailbiting:
Jeg synes den ser litt sterkere ut! Spennende :nailbiting::nailbiting:

Dette gikk ikke så bra. Fikk akkurat telefon fra klinikken. Det er delingsfeil på alle, så det var ingenting å sette inn. Så nå kan jeg settes på avbrutt. :sad010

Dette gikk ikke så bra. Fikk akkurat telefon fra klinikken. Det er delingsfeil på alle, så det var ingenting å sette inn. Så nå kan jeg settes på avbrutt. :sad010
Nei, så ufattelig trist :sad010Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Dette gamet er så brutalt til tider :sad010

Huff, for en grusom beskjed å få :sad010sender deg mange styrkeklemmer!

Wow! Kroppen har virket jobbet godt!
Hva er hemmeligheten?
Jeg fulgte ikke så mye med i det siste. Husker ikke om du tok noen kosttilskudd eller vitaminer? Det kjennes jo som en skikkelig forbedring fra siste gang mhp blastodannelse.
Ja denne gangen har jeg tatt mye vitaminer og kosttilskudd som jeg vanligvis ikke bruker. Tenkte at det skader jo ikke å prøve, og fra å gå fra 1 blasto til potensielt 10 er jo fantastisk.

Lykke til til alle dere som har innsett og inseminasjon i dag :smiley-bounce016

Ja denne gangen har jeg tatt mye vitaminer og kosttilskudd som jeg vanligvis ikke bruker. Tenkte at det skader jo ikke å prøve, og fra å gå fra 1 blasto til potensielt 10 er jo fantastisk.
Snakk om fantastiske resultater ❤ Kan jeg spørre hva du har tatt denne runden?

Snakk om fantastiske resultater ❤ Kan jeg spørre hva du har tatt denne runden?
Ja nå skal du høre Dipsy :)

Har altså tatt:
Morgen
- 2 stk omega 3
- 1 folsyre
- 1 jod
- 1000 mg myo-inositol
- 30 mg e vitamin
- 300 mg Q10
- 1 stk bio selen + zink

Kveld
- 300 mg Q10
- 1000 mg myo-inositol
- 3 mg melatonin

Å nei, kjære deg :sorry::Heartred Så fryktelig leit å høre!

Har altså tatt:
Morgen
- 2 stk omega 3
- 1 folsyre
- 1 jod
- 1000 mg myo-inositol
- 30 mg e vitamin
- 300 mg Q10
- 1 stk bio selen + zink

Kveld
- 300 mg Q10
- 1000 mg myo-inositol
- 3 mg melatonin
Dette tenker jeg er en vinneroppskrift! :joyful:

Det kunne ha hjulpet, ja.
Har mannen også tatt noe?

Faktisk viser studier at selve tallet i starten av graviditeten har kjempemye å si, men av en eller annen grunn virker det som klinikkene velger å lukke øynene litt for denne forskningen :sour: Det er sikkert for å ikke skape unødvendig med bekymring, men jeg tenker jo at det er positivt å være litt realistisk også :wideyed: Den største studien jeg har kommet over på dette temaet viser ganske sterk sammenheng mellom hcg-nivå på dag 16 etter uttak og vellykkede graviditeter (se vedlagt bilde). Av de damene som hadde under 50 i hcg, var ingen av graviditetene vellykkede (målt på 16 dpo, altså). Av de som hadde mellom 50-99 var 25% av graviditetene vellykkede. Hadde du over 100 i hcg, var det 73% sjanse for at graviditeten var vellykket osv. Jeg har tatt blodprøve på 16 dpo hver gang, og har likt å vite hvor lav/høy den har vært, men der er man jo ulike. For noen er det kanskje best å ikke vite :Heartred Og for min del har det vært veldig tydelig hvilken vei det går basert på denne blodprøven (hcg på 33 og 49 resulterte i kjemisk, hcg på 388 ble barn), mens hvis vi antar en dobling på 48 timer hos deg, vil den ligge rundt 100, og da vil det jo sånn sett ikke gi veldig mye info. Og dette er bare én studie. Og forskning vil alltid bare kunne si noe om gruppenivå, ikke hvordan det vil gå for hver enkelt. Helt uutholdelig nervepirrende er det, i hvert fall :Heartred Men du ER gravid nå! Og det er uansett et kjempegodt tegn! Kroppen din kan og vil være gravid :hello2

Fikk ta ny prøve hos fastlegen i dag, og HCG har økt til 125 nå. Så det har jo forsåvidt doblet seg. Men er veldig skeptisk altså. Og det er jo farlig å begynne å lese rundt på nett også. Blir jo helt surrete i hode av det, og vet jo ikke hva man skal tro.

Har altså tatt:
Morgen
- 2 stk omega 3
- 1 folsyre
- 1 jod
- 1000 mg myo-inositol
- 30 mg e vitamin
- 300 mg Q10
- 1 stk bio selen + zink

Kveld
- 300 mg Q10
- 1000 mg myo-inositol
- 3 mg melatonin

Jeg hadde 3 uttak med kun ett egg av 39 som utviklet seg etter boken. Tok noe ala det samme som deg to måneder før neste uttak og fikk da 4 egg ut hvor en blasto ble datteren min og en blasto er i fryseren (søskenforsøk i august).

Så jeg har troen :)

Back
Topp