Juni 2021

Fortsatt er magen veldig sår, helt opp i mellomgulvet. Tror det er bukhinna som er irritert. Men ingen flere besvimelser, har til og med fått til å sove i natt :)

Våkna til verdens beste melding: De hadde fått ut 10 egg i går, så de må ha funnet et ekstra etter jeg gikk ut av rommet :D Og ikke nok med det: 8 av 10 var blitt befrukta:Heartpink Så da blir det nok innsett av et embryo på mandag!

God helg alle sammen!
Herlig! Dette virker jo lovende :happy:

Herlig! Dette virker jo lovende :happy:
Ja, håper utviklinga videre også går som den skal. Men det er jo et godt utgangspunkt! :)

25 follikler, ser ut som det kan bli en fin fangst med egg på deg da, kjempespennende! I følge klinikken jeg er hos, er det større sannsynlighet for å lykkes med fryste blasto enn ferskinnsett.. Så tror du har minst like gode, om ikke større sjanser til å lykkes enn f.eks. meg :) Overstimulering er vel ikke akkurat noe å trakte etter har jeg skjønt.

Ja, håper utviklinga videre også går som den skal. Men det er jo et godt utgangspunkt! :)

25 follikler, ser ut som det kan bli en fin fangst med egg på deg da, kjempespennende! I følge klinikken jeg er hos, er det større sannsynlighet for å lykkes med fryste blasto enn ferskinnsett.. Så tror du har minst like gode, om ikke større sjanser til å lykkes enn f.eks. meg :) Overstimulering er vel ikke akkurat noe å trakte etter har jeg skjønt.
Jeg håper på god fangst! Men jeg er veldig nervøs. Sist gang fikk jeg ut 10 egg hvor bare 3 var modne. Der var skikkelig nedtur, og jeg er redd det skal skje igjen. Men satser på at litt lenger stimulering gjør susen :happy:

Jeg er glad de passer på oss, tror ikke overstimulering er noe digg!

Håper eggene dine utvikler seg som de skal :Heartred

Fortsatt negativ eggløsningstest og ser sakte, men sikkert, at håpet om innsett før sommerstengt klinikk renner ut :( må ha pos test ila morgendagen dersom det skal bli :smiley-angelic001 hadde ledende follikel på 17 mm mandag som var så det bør søren meg bli positiv test snart :banghead:

Fortsatt negativ eggløsningstest og ser sakte, men sikkert, at håpet om innsett før sommerstengt klinikk renner ut :( må ha pos test ila morgendagen dersom det skal bli :smiley-angelic001 hadde ledende follikel på 17 mm mandag som var så det bør søren meg bli positiv test snart :banghead:
Åh, det er så typisk! Krysser alt jeg har for positiv test i dag!

Krysser fingre og tær!!!! <3

Første gang med cyglogest, og jeg er konstant trøtt. Kvalme på kvelden. Guriland så slitsomt :P Flere som opplever bivirkninger på de?

Ååå! Krysser fingre og tær! 17 mm på mandag og fortsatt bare negativ test? Det er jo skikkelig frustrerende vil jeg tro! Burde jo vært eller være like rundt hjørnet iallefall

Ååå! Krysser fingre og tær! 17 mm på mandag og fortsatt bare negativ test? Det er jo skikkelig frustrerende vil jeg tro! Burde jo vært eller være like rundt hjørnet iallefall
Ja, så absolutt frustrerende :banghead: har hatt noen syke størrelser på folliklene på grunn av letrozol. De to siste gangene jeg ble gravid var folliklene hhv 26 og 27 mm før de sprakk, så jeg er ikke spesielt urolig, det er bare sykt irriterende at det MÅ skje i dag...

Ja, så absolutt frustrerende :banghead: har hatt noen syke størrelser på folliklene på grunn av letrozol. De to siste gangene jeg ble gravid var folliklene hhv 26 og 27 mm før de sprakk, så jeg er ikke spesielt urolig, det er bare sykt irriterende at det MÅ skje i dag...
Shit! Kunne du ikke fått Ovitrelle? :nailbiting: Eller gir ikke klinikkene det? Ikke hatt innsett av frys før, men vi fikk jo da da vi hadde inseminasjon :nailbiting:

Takk! Da blir det ikke før månedsskiftet aug/sept :/
Oooh, det blir såpass lenge til ja. Skjønner godt du gjerne vil ha innsett nå! Skulle ønske vi kunne kontrollere kroppene våre med tankekraft til tider, men kroppen gjør jo som regel som den selv vil..:rolleyes: Håper fortsatt for deg at testen blir positiv i løpet av dagen :)

Takk! Da blir det ikke før månedsskiftet aug/sept :/

Håper virkelig at du får i kveld!!!

Hvis du må vente til over sommeren, må du fortsette med immunfordempende medisin?

Hvordan går det? Hååper du har testet positivt :smiley-angelic001

Håper virkelig at du får i kveld!!!

Hvis du må vente til over sommeren, må du fortsette med immunfordempende medisin?
Dessverre :( surt!
Nei, da trapper jeg ned og starter på ved enste mens igjen. Det betyr i praksis ca 5 dager medisinfri før jeg starter på igjen, men det er slik de ønsker det :bored:

Det svinger raskt her i denne verden :/ jeg har ikke fått positiv eggløsningstest, dessverre. Hvis jeg ikke får positiv test før på onsdag så rekker jeg akkurat innsett ila første uke klinikken er åpen igjen etter sommeren. Så da er det bare å håpe at testen ikke blir positiv før onsdag, så slipper jeg å vente til september før neste innsett :p

Back
Topp