Tusen takk, jeg prøver å være optimistiskHuff, det høres ikke behagelig ut. Men jeg tenker 7 egg er perfekt, jegMasse lykke til i morgen
![]()
Håper de fem befrukta eggene dine utvikler seg akkurat som de skal til mandag! Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, jeg prøver å være optimistiskHuff, det høres ikke behagelig ut. Men jeg tenker 7 egg er perfekt, jegMasse lykke til i morgen
![]()
Håper de fem befrukta eggene dine utvikler seg akkurat som de skal til mandag! 
spent på telefon i morgen tidlig om utviklingen videre. Redd for kvaliteten kjenner jeg
legen ville ikke avgjøre totalfrys eller ikke før kontroll i neste uke.. håper håper fremdeles på innsett Her ble det fem egg ut. Hadde bare seks synlige antrale follikler (tre færre enn jeg har hatt før) så er redd jeg har mistet noen egg etter to tette laparaskopier. Hadde lav amh i utgangspunktet. Leit hvis det er tilfellet, men lap. måtte jo til. Fin uttelling på de som var der. En eggpose var tom, ett egg var lite/umodent, men! Alle 4 modne er befruktet, så nå er det bare å vente på neste level.
Lykke til allesammen.![]()

Her ble det alt for stor fangst på 24 eggspent på telefon i morgen tidlig om utviklingen videre. Redd for kvaliteten kjenner jeg
legen ville ikke avgjøre totalfrys eller ikke før kontroll i neste uke.. håper håper fremdeles på innsett
men med væske i buken allerede og det antallet der har jeg mine tvil.
Men troor ikke jeg hadde noe væske i buken, da. Vet det er syykt kjipt med totalfrys, men noe forskning kan tyde på at det gir bedre resultater for oss som har en tendens til å få ut veldig mange. Så det er ikke sikkert det er så dumt å smøre seg med litt tålmodighet, faktisk. Selv om det er veldig mye lettere sagt enn gjort, da 
Det var jo gode nyheter, kanskje det er håp for meg ogJeg har fått ferskinnsett på både 23 og 30 egg ut på RiksenMen troor ikke jeg hadde noe væske i buken, da. Vet det er syykt kjipt med totalfrys, men noe forskning kan tyde på at det gir bedre resultater for oss som har en tendens til å få ut veldig mange. Så det er ikke sikkert det er så dumt å smøre seg med litt tålmodighet, faktisk. Selv om det er veldig mye lettere sagt enn gjort, da
![]()
skal ikke gå helt i kjelleren på frys nei, så lenge vi sitter igjen med noen bra embryo skal jeg være fornøyd! Hvor mange endte du opp med befruktet og evt på frys? Og hva var nøkkelen denne runden der du fikk langt færre ut? Gratulerer sååå myeGod morgen!
Da klarte ikke jeg å vente lenger, og tok en digital test, og den var POSITIV! (Har testdato over helgen).
Gjett om jeg ble glad!
Har vært veldig spent, og faktisk ikke optimistisk i det hele tatt. Men man kan ta feil!
Nå krysser jeg alt for at spiren klamrer seg fast!![]()
håper spiren holder seg der inne hele veien 
Så bra at alle 4 modne ble befruktet! Krysser fingrene for dere ❤Her ble det fem egg ut. Hadde bare seks synlige antrale follikler (tre færre enn jeg har hatt før) så er redd jeg har mistet noen egg etter to tette laparaskopier. Hadde lav amh i utgangspunktet. Leit hvis det er tilfellet, men lap. måtte jo til. Fin uttelling på de som var der. En eggpose var tom, ett egg var lite/umodent, men! Alle 4 modne er befruktet, så nå er det bare å vente på neste level.
Lykke til allesammen.![]()
Gratulerer ❤ Vil du settes på gravid? ❤

Det var jo gode nyheter, kanskje det er håp for meg ogskal ikke gå helt i kjelleren på frys nei, så lenge vi sitter igjen med noen bra embryo skal jeg være fornøyd! Hvor mange endte du opp med befruktet og evt på frys? Og hva var nøkkelen denne runden der du fikk langt færre ut?
![]()

Bare hyggelig med innspillSkyter inn en kommentar på denne om det er greit! Hadde fryseforsøk nå denne runden, fikk 6 på frys... av over 40 egg befruktet, da, så stort frafall. Men det kan være noe bra inni der selv med mange ut. Og jeg har også troen på at det er godt for kroppen å roe seg etter (over)stimulering.
Jeg var litt forberedt på frys, så ble ikke så skuffet. Men merket at ventetiden mellom uttak og innsett ble lang.
Masse masse lykke til!![]()
den ventetiden kan virkelig oppleves uholdbar ja!Det var jo gode nyheter, kanskje det er håp for meg ogskal ikke gå helt i kjelleren på frys nei, så lenge vi sitter igjen med noen bra embryo skal jeg være fornøyd! Hvor mange endte du opp med befruktet og evt på frys? Og hva var nøkkelen denne runden der du fikk langt færre ut?
![]()
Denne gangen ble det 12 ut, 5 befruktet. Gjenstår å se hvordan de utvikler seg
Dette ble veldig detaljert, men det som har gitt best resultater for meg (det vil si færrest egg - 18 og 12 kontra 30 og 23) er å redusere dosen Gonal f fra 112,5 IE til 100 IE og stimulere litt lenger. Når det er sagt, ville jeg jo på ingen måte gitt opp dine 24 gullegg nå! Spent på utviklingen videre
Si ifra når du hører noe! Hvordan er formen din i dag?Hei jenter
Tenkte å legge inn en oppdatering her. Fikk ut som sagt 12 egg. 4 ble befruktet, men så kom 2 etter , så totalt 6 befruktet. Men kun en som utviklet seg til blastocyst. Innsett igår av blastocyst og ingen på frys. Jeg vet ikke helt hvorfor men har helt mistet troen på at vi noen gang skal få søsken. Så har nesten avskrevet denne runden uten noen som helst grunn.
Ønsker alle dere lykke til , håper det går veien for mange denne måneden❤
Det er vanskelig å holde motet oppe. Men én god blasto gir jo faktisk gode sjanser for et lite søsken! Selv om det er umulig å tro på til tider. Hvor mange søskenforsøk har dere hatt?Fra det ene til det andre...... 3 ul kontroll utført og nå er de redd for overstimulering
Blir uttak på mandag![]()

Ja plutselig var det mange store og enda flere små. Fikk jo beskjed på siste kontroll at det var få folikler og for små.Spennende! Hvorfor er de redd for overstimulering? Pga antall follikler? Og hvilken CD er du på mandag?![]()
Ja plutselig var det mange store og enda flere små. Fikk jo beskjed på siste kontroll at det var få folikler og for små.
Cd 17 på mandag.

Lykke til! Jeg hadde også uttak på CD 17.